احیای مستقیم، انباشت وبرداشت فولاد سفید دشت آماده تست گرم شد

احیای مستقیم، انباشت وبرداشت فولاد سفید دشت آماده تست گرم شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - واحدهای احیای مستقیم، انباشت وبرداشت شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری آماده تست گرم شد

به گزارش ماین نیوز، مدیر عامل فولاد مبارکه در بازدید از شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری روند پیشرفت این پروژه را بررسی کرد و تمهیدات لازم در مورد تست گرم واحدهای انباشت و برداشت و احیا مستقیم این شرکت را با مدیر عامل و سایر مسئولین واحدهای آن، مورد بحث و بررسی قرار داد.

در این بازدید که نماینده مردم شهرستان بروجن درمجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، بهرام سبحانی از کلیه قسمتهای این پروژه بازدید کرد.

سبحانی با اشاره به نزدیک شدن به زمان راه اندازی و تولید در مرحله اول این پروژه، توصیه ها و راهنمایی های لازم را در این زمینه عنوان کرد .

وی از همه عوامل اجرایی این پروژه خواست تا تمام مقدمات و پیش بینی های لازم را دراین زمینه در نظر گرفته تا پروژه با بهترین کیفیت مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان اینکه کار نصب و آماده سازی مقدمات کار، این کارخانه آماده و یا رو به اتمام است، اظهار کرد: پیش بینی می شود، در دی ماه مشعل ها روشن وتست گرم واحدهای احیا مستقیم و انباشت و برداشت شروع شود.

سبحانی با اعلام رضایت از فعالیت های انجام شده و قدردانی از کلیه دست اندرکاران پروژه اظهارکرد: تا دوماه آینده بارگیری و تست با بار وتولید آهن اسفنجی در این شرکت انجام خواهد شد.

سلطانی نماینده مردم شهرستان بروجن درمجلس شورای اسلامی نیز پیشرفتهای حاصل شده در اجرای این پروژه را مرهون همکاری و همدلی مجموعه فولاد مبارکه و مدیریت فولاد چهارمحال و بختیاری خواند و ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر این پروژه به بهره برداری برسد.

شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری در بخش واحد احیا مستقیم و انباشت و برداشت به پیشرفت فیزیکی بیش از 95 درصد رسیده که این میزان، بیشترین پیشرفت فیزیکی در هفت طرح فولادی کشور است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا