معاون وزیر کشاورزی خبر داد

خالی‌بودن 30 هزار پست سازمانی در وزارت کشاورزی

خالی‌بودن 30 هزار پست سازمانی در وزارت کشاورزی

معاون توسعه منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی از خالی بودن 30 هزار پست سازمانی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: بخشی از ساختمان جدید وزارت جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال 1395 بهره‌برداری آن به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمدعلی جوادی امروز - شنبه - در نشست معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با معاون اول رییس جمهور اظهار کرد: دو سند مطالعه شده به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارائه کردیم که امیدواریم به زودی تصویب و ابلاغ شود که یکی از آنها در خصوص توسعه و ساماندهی نیروی انسانی است، چراکه در سال 1381 و پیش از ادغام وزارتخانه‌های جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی، وزارت کشاورزی 150 هزار پرسنل داشت و در حال حاضر 62 هزار و 653 نفر نیروی انسانی دارد و بیش از 30 هزار پست خالی در این وزارتخانه داریم.

وی افزود: یکی‌دیگر از مشکلات وزارت جهاد کشاورزی ساختمانی است که در این زمینه به این وزارتخانه ظلم شد و برای تشکیل یک جلسه مسئولان و مدیران این وزارتخانه از 14 نقطه پراکنده در استان‌های تهران و البرز به این ساختمان بیایند، اما با مصوبه اخیر دولتی و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی عملیات ساخت و بهره‌برداری همزمان ساختمان جدید آغاز شد.

معاون توسعه منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: مصوبه اخیر دولتی به وزارت جهاد کشاورزی این اجازه را داد تا ساختمان‌های فرسوده خود را بفروشند و از محل فروش آنها ساختمان جدیدی را پیدا کرده و به بهره‌برداری برسانند.

به گفته جوادی، عملیات احداث و بهره‌برداری همزمان از این ساختمان در سال گذشته آغاز شد و از 82 هزار مترمربع تاکنون 28 هزار مترمربع آن به بهره‌برداری رسیده و سه معاونت در این ساختمان مستقر شده‌اند که امیدواریم تا پایان سال آینده ساختمان جدید وزارت جهاد کشاورزی به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا