محمود احمدی‌نژاد به گلستان می‌رود؟

محمود احمدی‌نژاد به گلستان می‌رود؟

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: تاکنون درخواستی برای برگزاری مراسم با حضور محمود احمدی‎نژاد در استان گلستان داده نشده است و هنوز درخواست کتبی در این باره به فرمانداری مرکز استان یا سایر شهرهای مختلف استان داده نشده است وگرنه ما در خدمت ایشان هستیم و حتی استقبال می‎کنیم.

علی‎اصغر طهماسبی در گفت‎وگویی در گرگان اظهار کرد: در خصوص خط قرمز استانداری گلستان برای برگزاری تجمعات سیاسی با رنگ و بوی انتخابات در استان تصریح کرد: خط قرمز ما برای همه گروه‎های سیاسی، احزاب و باشگاه‎های سیاسی این است که به خط قرمز نظام تعرض نکنند.

کمیته پیشگیری از وقوع جرم در انتخابات فعال است
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس ، رئیس ستاد انتخابات گلستان با تاکید بر اینکه نخستین خط قرمز ما نظام و دین مبین اسلام است، افزود: امام و رهبری، شهدا و مردم نیز از دیگر خطوط قرمز محسوب می‎شوند هر کس خدای ناکرده کوچکترین جسارتی به این مولفه‎ها و خطوط قرمز داشته باشد ستاد انتخابات استان و دادگستری با آنها برخورد خواهد کرد.

طهماسبی با اشاره به اینکه کمیته پیشگیری از وقوع جرم در انتخابات در استان گلستان تشکیل شده است، ابراز داشت: این کمیته با مسئولیت رئیس کل دادگستری استان گلستان شکل گرفته و هفته‎ای یک بار جلسه برگزار می‎شود، تمام باید و نبایدها در کمیته مطرح شده این موضوع محدود به مقطع انتخابات نیست و در طول دو سال گذشته نیز همین رویه پیگیری شده است.

وی گفت: تمام گروه‎های سیاسی که می‎خواستند سخنرانان و چهره‎های کشوری را دعوت به استان گلستان کنند یک پرسشنامه 17 بندی را پر کردند که این پرسشنامه در فرمانداری‎ها موجود است.

چهره‎های سیاسی باید مصالح کشور و امنیت ملی را توجه کنند
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هیچ‎کسی حق تعرض به خطوط قرمز نظام را ندارد، افزود: نخواهیم گذاشت تا سخنرانان خطوط قرمز خودمان، منافع ملی و مصالح امنیتی را نادیده بگیرند.

طهماسبی با بیان اینکه گلستان یک استان قومیتی است، ابراز داشت: مولفه‎های امنیتی در استان گلستان وجود دارد نباید اقوام، مذاهب و سایر مولفه‎ها نادیده گرفته شود همه سخنرانان و چهره‎های سیاسی در درجه اول باید مصالح کشور و امنیت ملی را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: با توجه به حضور برخی از گروه‎های تروریستی در منطقه و فرامنطقه نباید کاری انجام دهیم که باعث برآشفتگی برخی اقوام و مذاهب، چهره‎های سیاسی و یا مردم، خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران شود.

امنیت تمام شخصیت‎ها و سخنرانان در گلستان تامین می‎شود
رئیس ستاد انتخابات گلستان در خصوص سفر رئیس‎جمهور سابق کشورمان به استان گفت: استانداری گلستان تامین امنیت تمام شخصیت‎ها و سخنرانان را در استان گلستان در صورت اخذ مجوز برگزاری مراسم ایجاد می‎کند تامین امینت افراد وظیفه ما است فرقی نمی‎کند آن فرد رئیس‎جمهور یا سایر چهره‎های سیاسی باشد.

طهماسبی افزود: تاکنون درخواستی برای برگزاری مراسم با حضور محمود احمدی‎نژاد رئیس‎جمهور سابق کشور در استان گلستان داده نشده است فقط در حد شنیده‎هاست و هنوز درخواست کتبی در این باره به فرمانداری مرکز استان یا سایر شهرهای مختلف استان داده نشده است وگرنه ما در خدمت ایشان هستیم و حتی استقبال می‎کنیم.

وی با اشاره به اینکه به همه سخنرانان و چهره‎های سیاسی طی دو سال گذشته تذکرات لازم قبل از برگزاری میتینگ‎های سیاسی داده شده است، گفت: حتی با کسانی که خدای ناکرده ذره‎ای چهره‎های برخی از گروه‎های سیاسی را مکدر کرده و بداخلاقی انتخاباتی داشتند برخورد کردیم.

رسانه‎ها یار ستاد انتخابات در نظارت و اجرا و از همه مهمتر سخنگوی مردم هستند
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از تلاش رسانه‎ها برای پوشش اخبار انتخابات به منظور حضور حداکثری مردم در این عرصه سیاسی قدردانی کرد و بیان داشت: رسانه‎ها یار ستاد انتخابات در نظارت، اجرا و از همه مهمتر سخنگوی مردم هستند و ما مسئولان نیز در کنار رسانه‎ها پاسخگوی مردم بوده و خواهیم بود.

طهماسبی در خصوص اعلام اسامی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: برای اینکه تبلیغات کاندیدایی نشود از اعلام اسامی افراد معذور هستیم اما طی دو الی سه روز آینده با هماهنگی وزارت کشور، اسامی افراد تائید شده را از طریق رسانه‎ها اعلام خواهیم کرد.

وی بیان داشت: به کاندیداهای خبرگان رهبری سهمیه‎ای داده می‎شود تا از طریق رسانه محلی یا استانی از خودشان و برنامه‎های‎شان دفاع کنند و از سوابق خود بگویند که این منهای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است، این فرصت به صورت برابر در اختیار کاندیداهای خبرگان رهبری که مورد تائید قرار گرفتند برای ارائه برنامه داده می‎شود.

 
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا