انتقاد حسینی از وضعیت‌ اقتصادی کشور

انتقاد حسینی از وضعیت‌ اقتصادی کشور

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گفت که نیازمند همت دولت برای بهبود وضع معیشتی مردم هستیم.

به گزارش نامه نیوز، سید حسین نقوی حسینی در تذکری در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس ضمن محکوم کردن جنایات دولت نیجریه و ارتش این کشور در حق شیعیان یادآور شد: چند ماهی است در پرداخت یارانه‌ها تاخیر می‌شود و گاهی از دولتمردان می‌شنویم که شاید نتوانند یارانه را پرداخت کنند. این در حالی است که یارانه کمک خرج مردم و خانواده‌های محروم و مستضعف است.

وی افزود: اگر دولت شجاعت دارد یارانه اقشار مرفه را قطع و حق مردم فقیر را پرداخت کند؛ زیرا یارانه حق مردم و مصوبه مجلس است.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ ما شاهد رکود اقتصادی هستیم، اما رئیس دولت هر از چندگاهی می‌گوید که از رکود خارج شده‌ایم و بسته خروج از رکود هم طراحی می‌کند. اما همچنان به مردم فشار می‌آید و قبض‌های برق و گاز و آب روز به روز گران‌تر می‌شود. در حالی که مردم قادر به پرداخت نیستند.

نقوی حسینی اضافه کرد: در شرایط رکود اقتصادی و با توجه به این که تولید و درآمدی وجود ندارد اعمال فشارهای مالیاتی باعث می‌شود که همین تولید‌های نیم بند هم تعطیل شوند.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: البته قرار بوده اقتصاد کشور ما ظرف 100 روز اصلاح شود اما دو سال و نیم گذشته و شرایط اقتصادی کشور نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر شده است. اگر هم حرف مردم را بزنیم می‌گویند افراطی و تندرو هستند. اما مردم تحت فشارند و لازم است دولت برنامه‌ای برای اصلاح اقتصادی ارائه کند.

وی در پایان گفت: حالا که برجام هم تصویب شده بهانه‌ای وجود ندارد؛ پس چرا وضعیت اقتصادی مردم بهتر نمی‌شود؟ ما نیازمند همت دولت برای بهبود وضعیت مردم هستیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا