خبر مدیرعامل بزرگترین پیمانکار نیروگاهی ایران درباره تشکیل وزارت انرژی

خبر مدیرعامل بزرگترین پیمانکار نیروگاهی ایران درباره تشکیل وزارت انرژی

اقتصاد > انرژی - ایرنا خبرداد: مدیرعامل گروه مپنا درباره ادغام احتمالی بخش برق وزارت نیرو با وزارت نفت برای تشکیل وزارت انرژی، تاکید کرد «مسئولان امر هنوز به جمع بندی نرسیده اند».

عباس علی آبادی گفت: به گفته معاون اول رئیس جمهوری 'این موضوع در حد یک طرح است و باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی بر بررسی و واکاوی اثرهای جانبی این طرح به منظور جلوگیری از بروز مشکل بعدی تاکید کرد و گفت: هماهنگی در بخش انرژی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در همه حال وجود داشته باشد.

به گفته این مسئول، تاکنون سعی شده است از راه ها و روش های مختلف این هماهنگی به وجود آید که در برخی موارد موفق شده و در برخی دیگر از زمینه ها با کاستی هایی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: باید منتظر شد و دید آیا پیشنهاددهندگان طرح که برای چندمین بار طی سال های گذشته آن را مطرح کرده اند، آیا برای اثرهای جانبی آن نیز برنامه دارند یا خیر؟

مدیرعامل گروه مپنا ادامه داد: وجود راهکارهایی برای این مهم، کشور را قادر به اتخاذ تصمیم مقتضی می سازد اما در غیر این صورت همچون گذشته با مشکل هایی روبرو خواهیم بود.

برنامه ششم توسعه در شرایطی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی در مرحله پایانی بررسی هیات دولت قرار دارد که سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (سه شنبه) گفت: پیش نویس برنامه ششم در اختیار هیچ دستگاهی قرار نگرفته است تا ابراز نظری صورت گیرد.

وی تاکید کرد هر گونه ادغام وزارتخانه ها به تصمیم جمعی هیات وزیران بستگی دارد.

22339

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا