طی دو سال و نیم گذشته؛

۱۹۷ سرمایه گذار در شهركهای صنعتی قزوین جذب شد

۱۹۷ سرمایه گذار در شهركهای صنعتی قزوین جذب شد

قزوین- مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین، از جذب۱۹۷ سرمایه گذار طی دو سال و نیم گذشته در شهركهای صنعتی قزوین خبر داد.

عبدالقهار ناصحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول دو سال  ونیم گذشته ۱۲۰ هكتار از اراضی شهركها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

وی افزود: طی دو سال و نیم گذشته نسبت به جذب ۱۹۷ فقره سرمایه گذار و صنعتگر جهت ایجاد واحدهای تولید اقدام شده است كه سرمایه گذاری پیش بینی شده مربوط به این تعداد قراردادها نزدیک به ۸ هزار و  ۷۰۰ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین بیان کرد: ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پروژه های زیربنایی  و عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری شده است.

ناصحی، اشتغالزایی پیش بینی شده برای این تعداد قرارداد را نیز چهار هزار و ۸۰۰ نفر عنوان كرد.

مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی استان به تفكیک قراردادهای منعقده در مدت یاد شده پرداخت و گفت: ۸۰ فقره از این قراردادها به منظور واگذاری زمین در شهرک صنعتی آبیک، ۴۷ مورد نیز مربوط به شهرک صنعتی كاسپین، ۲۹ مورد در شهرك صنعتی خرمدشت، ۲۱ قرارداد مربوط به ناحیه صنعتی دانسفهان و بقیه در سایر شهركها ونواحی صنعتی سطح استان بوده است.

ناصحی با اشاره به واحدهای به بهره برداری رسیده در این مدت گفت: همچنین در طول دولت یازدهم ۱۲۳ واحد تولیدی نیز در شهركها و نواحی صنعتی استان با سرمایه گذاری چهارهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال  و اشتغالزایی دو هزار و ۵۸۰ نفر به بهره برداری رسیدند، كه بیشترین آمار مربوط به شهركهای صنعتی لیا، كاسپین و خرمدشت بوده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا