با راه اندازی ۱۶۰ واحد تولیدی جدید؛

۷۰۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی سفیدرود ایجاد می شود

۷۰۰ فرصت شغلی در شهرک صنعتی سفیدرود ایجاد می شود

رشت- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان از راه اندازی ۱۶۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و گفت: با راه اندازی این واحدها ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان، طهمورث لاهوتی اشکوری پیش از ظهر سه شنبه درباره انعقاد قرارداد راه اندازی ۱۶۰ واحد تولیدی جدید در شهرک صنعتی سفیدرود اظهار کرد: این واحدهای تولیدی در حوزه صنایع غذایی، شیمیایی، سلولزی، فلزی، برق و الکترونیک، نساجی و کانی‌های غیر فلزی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: در حال حاضر ۳۸ واحد صنعتی با اشتغال زایی ۸۵۰ نفر در شهرک صنعتی سفیدرود مشغول به فعالیت هستند که با راه‌اندازی واحدهای در حال احداث، ۷۰۰ فرصت شغلی جدید در این شهرک ایجاد می‌شود.

لاهوتی در ادامه به وجود ۳۵ شهرک و ناحیه صنعتی در گیلان اشاره و تصریح کرد: تاکنون زمین ۳۳ شهرک و ناحیه برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در استان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه هشت شهرک و ناحیه به اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است، بیان کرد: یک‌هزار و ۶۸۰ هکتار مساحت در اختیار این شرکت بوده و تاکنون ۷۰۱ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا