دومین نمایشگاه بین المللی قطعات یدکی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بین المللی قطعات یدکی برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت و قطعات یدکی با حضور شرکت‌هایی از چین، هند و امارات در تهران برگزار می شود.

دومین نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت و قطعات یدکی با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران از ۲۹ دی تا دوم بهمن ماه در تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه قرار است انواع موتورسیکلت، دوچرخه، قطعات یدکی و نسل جدید موتورسیکلت‌های برقی و هیبریدی به نمایش گذاشته شود.

همچنین در این نمایشگاه قرار است شرکت‌هایی از چین و امارات و هند، نسل جدید موتورسیکلت‌ها به نمایش گذاشته شود، در همین حال هیات‌های تجاری از افغانستان و عراق حضور خواهند داشت و بازدیدکنندگانی نیز از ژاپن، کره جنوبی و هند برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

البته در این نمایشگاه از مدل‌های جدید موتورسیکلت های برقی و هیبریدی و دو اختراع جدید در این باره رونمایی خواهد شد.

به گفته مسئولان، صنعت موتورسیکلت در ایران مونتاژی است و کارخانه تولیدی به مفهوم واقعی وجود ندارد، بلکه بسیاری از تولیدکنندگان به واردات قطعات و اسمبل آن می‌پردازند. در عین حال برخی از تولیدکنندگان موتورسیکلت در کشور به ساخت نمونه های برقی و هیبریدی در موتورسیکلت رو آورده اند.

همچنین هدف این است که تولیدات برقی و هیبریدی موتورسیکلت روانه بازار شود تا به فرهنگ سازی در زمینه استفاده از این محصولات کمک شود، این در شرایطی است که دولت نیز زمینه را برای ورود خودروهای برقی و هیبریدی فراهم کرده و تمایل دارد که موتورسیکلت‌های برقی و هیبریدی نیز در کشور مورد استفاده قرار گیرند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا