فرماندار شهرستان بافق:

کارخانه تولید آهن اسفنجی در شهرستان بافق ایجاد می شود

کارخانه تولید آهن اسفنجی در شهرستان بافق ایجاد می شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - فرماندار بافق گفت: کارخانه تولید آهن اسفنجی در شهرستان بافق ایجاد می شود.

به گزارش ماین نیوز، سیدمهدی طلایی مقدم صبح امروز در هفتمین جلسه ارائه گزارش کارگروه مطالبات مردمی و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی اظهار داشت: در جلسه گذشته یکی از نگرانی های اعضای کارگروه و مردم انعقاد قرارداد فولاد شرکت سنگ آهن مرکزی بود.

وی افزود: خوشبختانه این امر با پیگیری و حضور مسئولان محقق شد و کار آغاز و پیشرفت اغلب طرح های فولادی تا کف زمین 30 الی 35 درصد پیشرفت دارد.

فرماندار بافق با بیان اینکه ادامه کار زمانبر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم طبق گفته مدیرعامل شرکت سنگ آهن تا پایان سال شاهد پیشرفت دو برابری این پروژه باشیم.

وی با اشاره به روند پیشرفت فولاد بافق گفت: مهمترین بحث فولاد ابویی تمدید پرداخت گندله با ظرفیت 5 میلیون تنی بود که با اجماع خوب مسئولان استان و شهرستان، علیرغم مخالفت های صورت گرفته این امر محقق شد.

طلایی مقدم ادامه داد: در رابطه با انتقال گاز به این مجموعه نیز رایزنی هایی به منظور تخفیف با معاون وزیر نفت و رییس ملی شرکت گاز کشور انجام شد و در قبال انتظاراتی نسبت به همکاری و همراهی انجام شده از براداران ابویی وجود دارد.

وی بیان کرد: نگرانی تامین خوراک طرح های صنایع جوار معدنی به کرباسیان معاون وزیر اعلام شد، عقل و منطق نیز این را نمی پسند که سنگ از کنار طرح های فولادی گذر کند و این طرح ها خود خوراکی نداشته باشند.

فرماندار بافق افزود : در صورت جلسه کارگروه احداث آهن اسفنجی توسط مجتمع فلات مرکزی قید شده و با پیگیری های انجام شده مقرر شد تا پایان دی ماه برنده مناقصه اعلام شود و جانمایی پروژه در سفر ریاست جمهوری آماده شود.

وی به طرح های در حال ساخت بافق اشاره کرد و گفت: زیرسازی محور بافق- یزد 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با پیگیری استانداری، مبلغ 7 میلیارد تومان برای روکش این محور اختصاص داده شده است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا