پس از انتشار پیش‌نویس لایحه برنامه ششم انجام شد

انتصاب معنادار نعمت‌زاده در حوزه بازرگانی وزارت صنعت

انتصاب معنادار نعمت‌زاده در حوزه بازرگانی وزارت صنعت

در حالی روز گذشته لایحه پیشنهادی دولت برای برنامه ششم توسعه و خبر ادغام بخش بازرگانی وزارت صنعت با وزارت اقتصاد منتشر شد که امروز وزیر صنعت با صدور حکمی محمود دودانگه را به سمت قائم‌مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمد رضا نعمت‌زاده با صدور حکمی محمود دودانگه را به سمت قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت منصوب کرد. در متن این حکم صادر شده آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد قائم مقام وزیر در امور تجارت و معاون امور اقتصادی و بازرگانی به عنوان قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی منصوب می‌شوید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این حکم تصریح کرده است: با عنایت به گستردگی فعالیتهای معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت  انتظار می‌رود تا با بهره گیری از بهترین ابزارها، کاراترین روشها و در راستای سیاستهای وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف و تعالی آن حوزه و با هماهنگی معاون امور اقتصادی و بازرگانی اهتمام لازم به عمل آورید.

ریاست مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، معاون  برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی و مشاور وزیر از جمله سوابق محمود دودانگه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت در حالی امروز با صدور حکمی محمود دودانگه را به سمت قائم مقام معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد که روز گذشته لایحه پیشنهادی دولت برای برنامه ششم توسعه، مبنی بر ادغام بخش بازرگانی وزارت صنعت با وزارت اقتصاد توسط تسنیم منتشر شده بود.

انتهای پیام//*

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا