اعضای کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح الحاق شرکت دخانیات به وزارت صنعت انتخاب شدند

اعضای کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح الحاق شرکت دخانیات به وزارت صنعت  انتخاب شدند

تهران-ایرنا-سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،از انتخاب شش نفر از اعضای این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح الحاق شرکت دخانیات ایران به وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت،رمضانعلی سبحانی فر سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزییات جلسه امروز -یکشنبه- این کمیسیون، از ادامه رسیدگی به لایحه یک شوری اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا خبر داد و گفت:تصویب نهایی این لایحه در روزهای آتی صورت خواهد گرفت.
نماینده مردم سبزوار،چغتای و جوین در مجلس با یادآوری دستورکار دیگر کمیسیون صنایع و معادن مجلس،افزود:دراین جلسه کلیات لایحه تنظیم مقررات مالی کشور به تصویب رسید.
این نماینده مردم در مجلس نهم،از انتخاب شش نفر ازاعضای کمیسیون متبوعش جهت عضویت درکمیسیون مشترک رسیدگی به طرح الحاق شرکت دخانیات ایران به وزارت صنعت،معدن و تجارت خبرداد و تصریح کرد: آقایان قاضی پور،بیگلری،خانمحمدی خرمی،پیرموذن،بیاتیان و گروسی برای عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح الحاق شرکت دخانیات ایران به وزارت صنعت انتخاب شدند.
وی ادامه داد: دربخش دیگری ازجلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس مقرر شد؛برای بررسی مشکلات بخش کشاورزی و صنعت در کشور از وزیر صنعت،معدن و تجارت و وزیرجهاد کشاورزی برای حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس دعوت شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: برای حمایت از تولید و بخش کشاورزی و صنعت دعوت از وزاری جهادکشاورزی و صنعت،معدن تجارت در دستورکار این کمیسیون قرار گرفته است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا