۲۱۱ پرواز برای زائران امام رضا

۲۱۱ پرواز برای زائران امام رضا

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از اختصاص ۲۱۱ پرواز برنامه ای و فوق العاده داخلی برای زائران مشهد مقدس در روزهای تعطیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا جعفرزاده گفت: تا آخر وقت دیروز جمعه 139 پرواز داخلی از مشهد مقدس انجام شد و تا پایان امروز شنبه 72 پرواز دیگر زائران بارگاه حضرت امام رضا (ع) از مشهد مقدس به تهران و دیگر شهرها منتقل می کند.

جعفر زاده با بیان اینکه عمده این پروازها با هواپیماهای متوسط و پهن پیکر انجام می شود گفت: تا آخر وقت دیروز 32 پرواز خارجی از مشهد مقدس انجام شد و تا آخر وقت روز شنبه به 49 پرواز خارجی خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور از مسافران خواست بلیط های خود را از دفاتر و آژانس های دارای مجوز و براساس نرخ های شرکت های هواپیمایی خریداری کنند و در صورت مشاهده تخلف در دفاتر دارای مجوز الف (دارای مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری) با شماره تلفن های: 61022015-61022355 و همچنین تلفکس 66048007 به دفتر ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند.

جعفر زاده افزود: لغو مجوز،‌ تعلیق و اخطار به برخی از آژانسهای هواپیمایی دارای مجوز الف از عملکرد نظارتی این سازمان بوده است.

بنابر این گزارش دفاتر و آژانسهای هواپیمایی دارای مجوز از سازمان های گردشگری و حج و زیارت هم فعالیت دارند که سازمان هواپیمایی کشوری مسئولیتی درباره آنها ندارد و باید سازمانهای مربوطه به تخلفات احتمالی در این دفاتر رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا