وزارت اقتصاد اوکراین در حال تنظیم لایحه جدید برای قراضه آهن

وزارت اقتصاد اوکراین در حال تنظیم لایحه جدید برای قراضه آهن

وزارت توسعه و تجارت اقتصادی اوکراین بمنظور شفافیت در کسب و کار ضایعات فلزات، بدنبال تنظیم لایحه جدیدی می باشد.

 

به گزارش نرخ باکس و به نقل از خبرگزاری اینترفکس، وزارت توسعه و تجارت اقتصادی اوکراین بمنظور شفافیت در کسب و کار ضایعات فلزات، بدنبال تنظیم لایحه جدیدی می باشد.
طبق این گزارش، روز پنجشنبه وزیر توسعه و تجارت اقتصادی اوکراین، آقای آیوارس آبراموویچ "Aivaras Abromavicuis" در جلسه شورای صادرکنندگان کیف در حضور نخست وزیر اکراین آقای آرسنی یاتسنیوک "Arseniy Yatseniuk" اظهار کرد این لایحه جدید به زودی منتشر خواهد شد.
آقای یاتسنیوک در این جلسه گفت: چند بار این لایحه جدید را پیگیری کرده است. وی همچنین گفت: من چند دفعه موضوع ضایعات فلزی را مطرح کردم، چرا که بازار قراضه فلزات خراب شده است. اکنون وزارتخانه در حال تغییر قوانین و بررسی روش های جدید است و دوباره این موضوع را از آقای وزیر پیگیری خواهم کرد.
ما بطور دائمی ترازنامه را بررسی میکنیم و میدانیم که اکراین به چه مقدار قراضه احتیاج دارد و به چه میزان می تواند صادر کند.
همچنین نخست وزیر گفت: اگر وظایف صادراتی مطرح شده و این در خط بدهی های سازمان تجارت جهانی ما باشد، آمادگی تامین قراضه مورد نیاز شرکت هایمان را داریم و با عوامل خاطی که بازار قراضه آهن را خراب کرده اند برخورد خواهیم کرد.
آقای آبراموویچ نیز گفت: این وزارتخانه در حال برقراری ارتباط با بازار برای پیدا کردن راه حل مورد قبول دو طرف می باشد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا