در نخستین روز از نهمین ماه سال صورت می گیرد؛

سلام فولادی بورس کالا به آذر

سلام فولادی بورس کالا به آذر

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در نخستین روز آذر ماه میزبان عرضه انواع تیرآهن و میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان و فولاد آذربایجان است.

 

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در نخستین روز آذر ماه میزبان عرضه انواع تیرآهن و میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان و فولاد آذربایجان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورس کالا، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، یک هزار تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران با قیمت پایه ۱۶۲ هزار و ۶۰۹ ریال عرضه می شود. این شرکت همچنین، یک هزار تن مس مفتول را با قیمت پایه ۱۷۰ هزار و ۲۴۱ ریال عرضه می کند؛ از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۰ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان، با قیمت پایه ۱۷۰ هزار و ۷۹۱ ریال راهی تالار معاملات می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد عرضه ۱۵ هزار و ۱۱۰ تن تیرآهن ۱۸، ۲۹۵ تن سبد تیرآهن ۲۰-۳۰ و ۲۱۷ تن سبد میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان است.

شرکت فولاد آذربایجان نیز ۲۲۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۰-۳۲ و یک هزار تن ضایعات مقاطع نوردی را روی تابلوی عرضه می برد.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، چهار هزار تن گندم دوروم، چهار هزار تن کنجاله سویا پرک، یک هزار تن روغن خام سویا، ۴۰۰ تن سبوس برنج، ۳۰۰ تن شکرسفید و ۱۳۰ تن برنج عرضه می شود.

شایان ذکر است، در حالی ۴۰ هزار و ۲۰۰ تن انواع قیر و ۶۳۸۲ تن انواع مواد پتروشیمی راهی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی می شود که تالار صادراتی شاهد عرضه چهار هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۲۰۰ تن قیر ۴۰۵۰ است.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۱۰۰ هزار تن انواع کالا در تالارهای مختلف بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا