مسئولان ۱۲ نهاد امروز به کمیسیون انرژی مجلس می روند

مبارزه با تروریسم در کمیسیون انرژی مجلس

مبارزه با تروریسم در کمیسیون انرژی مجلس

از ساعتی دیگر جلسه پرترافیک کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برای بررسی چهار لایحه با حضور مسئولان و کارشناسان ۱۲ نهاد و سازمان دولتی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از ساعتی دیگر جلسات عصر امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بررسی لایحه یک‌شوری حفاظت، احیاء و مدیریت تالابهای کشور آغاز می شود. بررسی این لایحه در کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون فرعی با حضور مسئولان و کارشناسان وزارت نیرو، وزارت جهادکشاورزی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی انجام می شود.

در ادامه، لایحه یک‌شوری تصویب اصلاحات ضمائم کنوانسیون بین‌المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی‌ها - مصوب1380 - و اصلاحات بعدی آن ( موضوع قطعنامه‌های شماره (189)، (190)، (200)، (201)، (202)و (203) ) در جلسه این کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی، بررسی خواهد شد.

پس از آن، مسئولان و کارشناسانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در جلسه کمیسیون انرژی حاضر می شوند تا لایحه یک‌شوری اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی شود.

در پایان نشست امروز اعضای کمیسیون انرژی مجلس نهم، بررسی لایحه یک شوری مبارزه با تأمین مالی تروریسم در دستور کار قرار دارد که این بررسی با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های دادگستری، امور اقتصادی و دارایی،  نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا