امروز انجام شد:

افتتاح چهار نمایشگاه بین المللی صنعتی در تهران

افتتاح چهار نمایشگاه بین المللی صنعتی در تهران

چهار نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان، رنگ، رزین، پوشش صنعتی و مواد کامپوزیت، صنعت لوله و اتصالات و صنایع مفتولی سیم و کابل روز یکشنبه 15 آذرماه برای دوره چهار روزه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،نهمین نمایشگاه بین المللی آرد و نان با حضور 95 شرکت ایرانی، 27 شرکت خارجی از کشورهایی از جمله آلمان، اسپانیا، بلاروس، بلژیک، ترکیه، سوئیس، سوئد، دانمارک، کره جنوبی ، هلند، لبنان و یونان در فضایی بیش از هشت هزار و 700 مترمربع حضور پیدا کرده اند.
شرکت کنندگان در زمینه تولید انواع نان صنعتی، ماشین آلات مربوطه ، معرفی تولیدکنندگان آرد و ماشین آلات مرتبط خمیر مایه و بهبود دهنده، سازندگان سیلو، تجهیزات آزمایشگاهی و صنایع بسته بندی فعالیت داشته و آخرین نوآوری های خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارایه می کنند.
خبرنگار ایرنا می افزاید :پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت نیز با حضور 256 شرکت داخلی و 99 شرکت خارجی از 24 کشور برپا شده است .
شرکتهایی از آلمان، آمریکا، اسپانیا، انگلیس، امارات متحده عربی، اکراین، ایتالیا، برزیل، بلژیک، بلغارستان، تایوان، سنگاپور ، سوئیس، فرانسه، جمهوری چک، چین، عربستان، لهستان، مالزی، مجارستان، کانادا، کره جنوبی، هندوستان و یونان در فضایی به وسعت 22 هزار مترمربع ویژه این نمایشگاه، حاضرشده اند.
آخرین دستاوردهای این صنعت در زمینه تولید رنگ های ضد گردو عبار، رنگ های ضد امواج، مواد اولیه ، ماشین آلات ، محصولات کامپوزیت و رنگ رزین به معرض نمایش درآمده است .

** سومین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی، سیم و کابل، پروفیل و ماشین آلات وابسته

خبرنگار ایرنا در گزارش خود ، برپایی سومین نمایشگاه مزبور را خاطرنشان ساخته و افزوده است : این نمایشگاه امکان مشارکت 66 شرکت داخلی، 12 شرکت خارجی از چهار کشور جهان از بلژیک، ترکیه، چین و هند را در فضایی به مساحت 6 هزار متر مربع فراهم ساخته است .
آخرین دستاوردهای این صنعت در زمینه تولید انواع مفتول (فولادی، آهنی، مسی؛ آلمینیوم) انواع پروفایل ، میلگرد و غیره به نمایش عمومی درآمده است.

** پنجمین نمایشگاه بین المللی لوله واتصالات، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

نمایشگاه یادشده امکان حضور 80 شرکت داخلی و هفت شرکت خارجی به نمایندگی از کشورهای آلمان، ترکیه، سوئیس، چین و کره جنوبی در فضای 6 هزار متر مربعی آن را فراهم ساخته است .
مشارکت کنندگان دراین بخش تازه ترین تولیدات و کالاهای خود را در زمینه انواع لوله و اتصالات، تجهیزات به معرض نمایش گذاشته اند .
چهار نمایشگاه بین المللی یاد شده از امروز (دوشنبه) تا 18 آذرماه جاری از ساعت 9 صبح تا پنج بعدازظهر پذیرای متخصصان و عموم بازدید کنندگان است .
براساس گزارش شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران ، سالانه حدود 80 نمایشگاه داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود و توافق برجام زمینه مشارکت بی سابقه شرکتهای خارجی را از این نمایشگاهها فراهم ساخته است .
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا