فعلا"برنامه ایی برای عرضه‌اولیه‌"حجنوب"‌نیست

فعلا

معاون عملیات و نظارت بازار شرکت فرابورس در واکنش به شایعه عرضه اولیه کشتیرانی جنوب - خط ایران در هفته جاری گفت: فعلا"برنامه ایی برای عرضه اولیه نداریم و درصورت قطعیت، طبق روال از طریق اطلاعیه رسمی اعلام خواهد شد.

بهنام محسنی، در واکنش به شایعه عرضه اولیه سهام شرکت ۱۶۰ میلیارد تومانی کشتیرانی جنوب - خط ایران در هفته جاری که برخی در شبکه های اجتماعی مطرح کرده اندگفت: فعلا" برنامه ایی برای عرضه اولیه سهام هیچ شرکتی از جمله این شرکت نداریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از بورس پرس، وی با بیان اینکه روال معمول آماده سازی شرکت ها همواره در جریان است ، تاکید کرد: در صورت نهایی شدن عرضه اولیه سهام هر شرکتی در فرابورس، طبق روال معمول اطلاعیه رسمی منتشر خواهد شد. بنابراین مبنای سرمایه گذاران فقط اطلاعیه رسمی صادره فرابورس باشد.

براساس این گزارش، در پی درج نماد "حجنوب" برای شرکت کشتیرانی جنوب - خط ایران در اوایل فروردین سال جاری ، اردیبهشت ماه جلسه معارفه ایی برگزار شد تا طی آن آخرین وضعیت مالی و عملیاتی شرکت بررسی و زمینه عرضه اولیه 10 درصد سهام آن فراهم شود اما تا به امروز سهام این شرکت عرضه نشده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا