در معاملات امروز ثبت شد؛

رقابت برای خرید ۴ محصول در تالار شیمیایی

رقابت برای خرید ۴ محصول در تالار شیمیایی

بررسی معاملات امروز محصولات شیمیایی در بورس کالای ایران نشان می دهد که چهار محصول جوش شیرین، دی اتانول آمین، منو اتیلن گلایکول و استایرن مونومر در رقابت خریداران مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امروز در تالار محصولات شیمیایی، افزایش عرضه جوش شیرین پتروشیمی شیراز تا مرز ۸۰۰ تن سبب شد تا تقاضای معامله گران در محدوده ۲ هزارتن قرار گیرد. به این ترتیب میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا یک هزار و ۷۳۹ تومان رقم خورد.

در معاملات امروز همچنین دی اتانول آمین پتروشیمی شازند نیز تقاضای بالایی داشت، به طوری که عرضه ۱۷۶ تنی آن یک هزار و ۳۴۲ تن تقاضا داشت. قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۲۷ تومان بود و معامله گران نرخ ۳ هزار و ۵۵۰ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

در همین حال منو اتیلن گلایکول شازند و مارون نیز تقاضایی بالاتر از عرضه داشت، به طوری که در مقابل عرضه ۳۳۰ تنی منواتیلن گلایکول شازند، صف تقاضای ۵ هزار و ۴۰۱ تنی شکل گرفت، قیمت پایه این محصول یک هزار و ۷۸۲ تومان و نرخ خرید آن یک هزار و ۹۶۰ تومان رقم خورد. منواتیلن گلایکول مارون نیز امروز ۶۶۰ تن عرضه و یک هزار و ۲۹۸ تن تقاضا داشت و میانگین قیمت ثبت شده برای آن یک هزار و ۸۴۲ تومان بود.

همچنین استایرن مونومر پتروشیمی پارس از محصولاتی بود که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت و عرضه یک هزار و ۵۱۲ تنی آن، ۳ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۳۴ تومان بود و قیمت میانگین برای خرید آن ۳ هزار و ۱۵۹ تومان ثبت شد.

البته در این روز دی اتیلن گلایکول مارون، زایلین مخلوط بندرامام، کربنات سدیم سبک شیراز، دی اتیل هگزانول شازند، منومر وینیل استات شازند و اسیداستیک فن آوران با استقبال اندکی از سوی خریداران روبه رو شده و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد.

در همین حال آرگون فجر، اوره صنعتی شیراز و الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران نیز امروز مشتری نداشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا