سلطانی مطرح کرد:

دستاوردهای قابل توجه آیروپکس در عمر ۴ ساله آن

دستاوردهای قابل توجه آیروپکس در عمر ۴ ساله آن

گروه معادن >سنگ آهن - عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران و دبیر سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران گفت: در حالی به استقبال سومین همایش سنگ آهن ایران می رویم که رکود بی سابقه ای را در بازار سنگ آهن شاهد هستیم و نمی دانم چطور از آن خارج خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ماین نیوز، پروا سلطانی در سومین همایش بین المللی سنگ آهن ایران توضیح داد: در همایش امسال سنگ آهن با نگاه ریزبینانه و با جمع بندی موضوعات و به چالش کشیدن آنها به موضوع رکود کنونی می پردازیم.

وی افزود: رویکرد ما در انجمن سنگ آهن مساله محور بوده است و با سابقه حدود 4 سال دستاوردهای قابل توجهی در حوزه کسب و کار داشته ایم.

سلطانی عنوان کرد: در دو همایش قبلی سنگ آهن ایران دستاوردهایی در زمینه ملغی کردن عوارض صادرات دانه بندی و کنسانتره، ساماندهی حقوق دولتی و همکاری با متال بولتن برای برندسازی سنگ آهن ایران از جمله این دستاوردها بوده است.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران با بیان اینکه امروز سه کارگاه تخصصی نیز قبل از شروع همایش با استقبال خوبی هم برگزار شد، توضیح داد: حدود 1.5 سال است که انجمن سنگ آهن ایران روی تدوین استراتژی کسب و کار سنگ آهن کار کار می کند. از دو تیم مشاور و کارشناسی در حوزه فنی و اقتصادی برای تدوین سند استفاده کردیم. 10 هزار صفحه مرور اسناد داخلی و 2 هزار صفحه مرور گزارشهای خارجی انجام شد و جلسات متعدد با خبرگان برگزار شد و امروز نقشه راهی را در اختیار همه قرار خواهیم داد و امیدواریم مسئولان دولتی هم از آن استفاده ببرند.

او عنوان کرد: برای مقالات علمی فراخوان دادیم و مقالات زیادی هم به دبیرخانه همایش ارائه شد.

وی در پایان اظهار کرد: این آخرین همایشی است که دبیری آن را بر عهده دارم و دعوت می کنم دوستان جوان و خوشنام دیگری این مسئولیت را بر عهده بگیرند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا