نمایشگاه تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی 24 آذر برگزار می‌شود

نمایشگاه تکنولوژی زیرساخت‌های کشاورزی 24 آذر برگزار می‌شود

هشتمین نمایشگاه ملی تخصصی تکنولوژی زیر ساخت‌های کشاورزی از 24 تا 27 آذر ماه، درمحل نمایشگاه گلستان، گلشهرشهرستان کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشتمین نمایشگاه ملی تخصصی تکنولوژی زیر ساخت‌های کشاورزی  با محوریت عرضه نهاده ها ، کود ، سم بذر،‌سازه های گلخانه و بطور عمده سازندگان و واردکنندگان تجهیزات ابیاری ، آبرسانی ، لوله و اتصالات مربوط به انواع سیستم های آبیاری و جدید ترین پدیده ها و تجهیزات در این عرصه سامانه ها نوین آبیاری هوشمند همچنین طراحی و مهندسی اجرا  برگزار می شود.

بنا براین گزارش ،معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه آورده است: "موضوع آب و خاک و تمامی تلاش هایی که در این زمینه صورت می گیرد به دلیل نوع فعالیت و ماهیت آن کمتر دیده می‌شود. با اجماع توانمندی‌های ساخت و طراحی مهندسی این باور عمومی به وجود می آید که ظرفیت لازم برای تجهیز 400 هزار هکتار زمین های زراعی به سامانه های نوین آبیاری از نظر لوله و اتصالات ، تجهیزات ، طراحی و مهندسی وجود دارد.
در عین حال یکی از اهداف آموزش ، ترویج در میان کشاورزان و کارشناسان وآشنایی آنان با پدیده های نوین در عرصه سامانه های آبیاری است.
همچنین طرح مباحثی همانند استفاده از بذوره مناسب برای زمین های دیم و یامناسب برای آبهای شور ، و یا بذوری که تقاضای کمتری برای آب دارند در مجموع و در قالب یک نمایشگاه تخصصی می تواند زمینه توسعه پایدار در بخش کشاورزی را فراهم سازد."

معاونت آب و خاک  وزارت جهاد کشاورزی در ادامه افزوده است:  "تمامی تصمیم سازان ، تصمیم گیران و دست اندرکارانی که بر موضوع استفاده بهینه در آب کشاورزی تاکید دارند، باید توسط مجری بخش خصوصی و بدون دخالت مستقیم دولت  باید در نمایشگاه به نمایش گذشته شود."

گفتنی است که ساعات بازدید این نمایشگاه  10 صبح تا 5 بعد ازظهر24 تا 27 آذر ماه، درمحل نمایشگاه گلستان، گلشهرشهرستان کرج برگزار می شود.

انتهای پیام//

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا