مدیر خاورمیانه توتال در پاسخ به ایسنا:

توتال پیش از لغو کامل تحریم‌ها نمی‌تواند در ایران فعالیت کند

توتال پیش از لغو کامل تحریم‌ها نمی‌تواند در ایران فعالیت کند

مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای توتال با تاکید بر تمایل این شرکت فرانسوی برای حضور در صنعت نفت ایران، گفت: توتال پیش از لغو کامل تحریمهای ایران نمی تواند در ایران فعالیت کند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، استفان میشل در حاشیه نخستین روز از برگزاری کنفرانس تهران پس از دیدار و گفت ‌وگو با رکن لدین جوادی، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا تصریح کرد: توتال

پیش از لغو کامل تحریمهای ایران نمی تواند در ایران فعالیت کند، از این رو ما امیدواریم که تحریمها عیله این کشور سال آینده میلادی لغو شوند.

مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت توتال فرانسه با اشاره به آمادگی برای بازگشت به صنعت نفت ایران پس از لغو تحریمها، افزود: این شرکت قصد دارد در حوزه تامین فاینانس، فناوریهای روز و دانش فنی با ایران مشارکت داشته باشد.

این مقام ارشد توتال افزود: ما برای بازگشت به صنعت ایران تلاش می کنیم، اما اکنون با توجه به شرایط تحریمها هنوز در حال انجام مذاکره با مقامهای ایرانی هستیم.

مدیر خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت توتال فرانسه ضمن استقبال از کنفرانس تهران، گفت: ما در این کنفرانس شرکت کرده ایم تا نسبت به شرایط مدل جدید قراردادهای نفتی ایران آگاهی کامل به دست آوریم.

میشل با اشاره به تمایل این شرکت برای حضور در بخش گاز یا نفت ایران گفت: ما آمادگی حضور در هر دو پروژه های نفتی و گازی را داریم.

وی عنوان کرد که ما برای این که بدانیم چه فعالیتی می توانیم در ایران داشته باشیم، به طور دقیق گزینه ها را بررسی می کنیم.

وی افزود: توتال دارای تجربه های گسترده ای در مناطق مختلف جهان مانند خاورمیانه، افریقا، برزیل و روسیه است که می تواند در پروژه های آینده از آنها بهره گیرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا