از فردا آغاز می شود؛

ثبت نام آزمون‌ معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل

ثبت نام آزمون‌ معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل

ثبت نام آزمون‌ معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل در بازار سرمایه از بامداد فردا آغاز خواهد شد.

 

 

رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، با اشاره به آغاز ثبت نام در آزمون معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل در بازار سرمایه از بامداد روز دوشنبه 9 آذرماه سال جاری، تأکید کرد این دوره از آزمون‌ها مختص افرادی است که به صورت موقت مجوز فعالیت به عنوان معامله‌گر را دریافت کرده‌اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، حیدر فروغ نژاد با بیان اینکه هنگام ثبت نام از طریق نرم افزار مجددا این موضوع یادآوری خواهد شد، افزود: در صورتی که فردی بدون داشتن شرایط ذکر شده در این آزمون‌ها ثبت نام کند، از سیستم حذف شده و سازمان هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

فروغ نژاد همچنین اعلام کرد: ثبت نام در آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت قلم و کاغذی طی چند روز آینده آغاز شده و این آزمون‌ها اوایل اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 
ثبت نام در آزمون‌های معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل از بامداد روز دوشنبه 9 آذرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. هم چنین زمان برگزاری این آزمون‌ها روزهای یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 آذرماه خواهد بود.

 

داوطلبین جهت آشنایی با شرایط عمومی و اختصاصی و هم چنین سرفصل‌های آزمون‌ها می‌توانند به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس http://reg.seo.ir مراجعه کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا