کارخانه شمش چدن خوسف امسال و فولاد سال آینده به بهره‎برداری می‎رسد

کارخانه شمش چدن خوسف امسال و فولاد سال آینده به بهره‎برداری می‎رسد

دنیای معدن - فرماندار خوسف گفت: کارخانه شمش چدن خوسف امسال و فولاد سال آینده به بهره‎برداری می‎رسد.

به گزارش دنیای معدن، مهدی فرجامی‎فرد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف، اظهار داشت: مدیران استانی باید با توجه به پتانسیل‎های شهرستان خوسف نگاه ویژه‎ای به این شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد: ما برای خیلی از پروژه‎ها اعتبار در نظر گرفتیم و دستگاه‎های استانی هم از محل اعتبارات ملی شهرستان خوسف را در نظر بگیرند.

فرماندار خوسف تصریح کرد: خدمات‎رسانی به مردم در رأس وظایف همه ما است و به هیچ عنوان نباید هیچ پروژه‎ای تعطیل شود و با توجه به اختصاص داده شدن اعتبارات، کار باید بیشتر از گذشته انجام شود.

فرجامی‎فرد ادامه داد: سیاست‎های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری جدی در نظر گرفته شود و دستگاه‎های اجرایی به وظایف خودشان عمل کنند.

وی افزود: در راستای بحث اشتغال، اشتغال پایدار، به ویژه بانک‎ها، موسسات مالی، دستگاه‎هایی که مجوز صادر می‎کنند پیگیری جدی داشته باشند که بتوانیم سهم اشتغالی که برای شهرستان خوسف پیش بینی شده تحقق پیدا کند.

فرماندار خوسف خاطرنشان کرد: کارخانه شمش چدن که توسط سرمایه‎گذار چینی سال گذشته کلنگ خورده است امسال به بهره‎برداری می‎رسد.

فرجامی‎فرد ادامه داد: در حال حاضر دستگاه‎های فولاد هم خریداری شده است، یعنی در ادامه توسعه این کارخانه، فولاد خواهد بود که سرمایه‎گذار دستگاه‎ها را از چین خریداری کرده است.

وی اضافه کرد: با وارد شدن این دستگاه‎ها در چهار ماه آینده به کشور، در سال آینده در فاز بعدی کارخانه شمش چدن و با بهره‎برداری از فاز فولاد آن در شهرستان خوسف در مجموع تعداد 375 نفر شاغل می‎شوند.

این مسئول گفت: در سایر زمینه‎ها دستگاه‎ها کمک کنند که بتوانیم باز هم سرمایه‎گذار جذب کنیم و سخت‎گیری به هیچ عنوان نکنند.

فرماندار خوسف با تاکید بر اینکه مدیران از قوانین به نفع مردم استفاده کنند، افزود: سرمایه‎گذار را کمک کنید، معطلش نگذارید، ما امروز هیچ وظیفه‎ای مهمتر از بحث اشتغال برای جوانان نداریم.

فرجامی‏‎فرد با اشاره به اینکه سه ماه دیگر به برگزاری انتخابات مانده است، تصریح کرد: انتخابات جلوه‎ای از انسجام و وحدت و پایه اقتدار و امنیت کشور است و ما باید شرایط را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم چون سرمایه ملی برای کشور است.

وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد از امکانات دولتی به نفع یا برعلیه کاندیدای خاصی استفاده کند .

فرماندار خوسف، اصول حاکم بر انتخابات را قانون‎گرایی، امانتداری، پاسخگویی و انتقادپذیری، هماهنگی و همدلی، مردم سالاری دینی، رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام، پایبندی به قانون اساسی و خط امام و رهبری، حفظ منافع و امنیت ملی و احترام به انتخاب مردم برشمرد و تاکید کرد: همه باید به این اصول احترام بگذارند.

فرجامی‎فرد خاطرنشان کرد: صندوق رأی زبان گویای ملت است و ما باید تمکین کنیم به رأیی که مردم در صندوق می‎اندازند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‎های اجرایی براساس ماده 11 قانون انتخابات موظفند نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‎آلات را در اختیار مجریان و ناظران انتخابات قرار دهند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا