جورج اوزبورن شعار ثروت برای همه را سر می‌دهد

جورج اوزبورن شعار ثروت برای همه را سر می‌دهد

ثروت به اقتصاد آزاد وابسته نیست بلکه به برابری و امنیت وابسته است

جورج اوزبورن صدراعظم خزانه‌داری موسسه لگاتوم را با شعار «ثروت برای همه» راه‌اندازی کرده‌است.

اکنون پروژه «ثروت برای همه» راه‌اندازی شده‌است و در شش ماه گذشته نتایجی داشته‌است. بر اساس اعلامیه این موسسه، ثروت به اقتصاد آزاد وابسته نیست بلکه به برابری، امنیت و اطمینان وابسته است

صدراعظم مقابل جمع کثیری از تاجران و روزنامه‌نگاران قرار گرفته‌است و در مورد گزارش مونتگومری در زمینه سرمایه‌داری سخنرانی می‌کند. سپس در این باره صحبت می‌کند که دولت در زمان او از تجارت و بازار آزاد حمایت کرده‌است. او سپس شعار «ثروت برای همه» را اعلام می‌کند و تأکید می‌کند که سرمایه‌داران باید در نظام بهترین فروش داشته باشند.

در گزارش 40 هزار کلمه‌ای مونتگومری، بدبینی‌هایی نسبت به بازار آزاد از سوی هفت کشور بزرگ نشان داده شده‌است.

مونتگومری در گزارش خود ادعا کرده‌است که هزاران نفر وجود دارند که از وضعیت سلامت و تحصیلات خوبی برخوردارند. اما اگر از آنها بپرسید که آیا کاپیتالیسم و سرمایه‌داری برای آنها جواب داده‌است اکثریت بر این باورند که بی‌تأثیر است. به همین خاطر است که افرادی که به بازار آزاد اعتقاد دارند با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شوند. آنها می‌بینند که در این نظام حتی افراد ثروتمند نیز با بازی مار و پله مواجه می‌شوند.

اکنون پروژه «ثروت برای همه» راه‌اندازی شده‌است و در شش ماه گذشته نتایجی داشته‌است. بر اساس اعلامیه این موسسه، ثروت به اقتصاد آزاد وابسته نیست بلکه به برابری، امنیت و اطمینان وابسته است.

منبع: موسسه لگاتوم

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا