اعلام آمادگي همکاري ذوب آهن و شهرداري اصفهان

اعلام آمادگي همکاري ذوب آهن و شهرداري اصفهان پايگاه خبري معدن نيوز- مديرعامل ذوب آهن اصفهان طي جلسه‌اي با شهردار اصفهان ديدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، احمدصادقي دراين ديدار ضمن اشاره به شرايط سخت وضعيت صنعت کشور به‌ويژه صنعت فولاد به برنامه‌ها و راهکارهاي ذوب آهن براي برون رفت از اين شرايط و ايجاد سود آوري پرداخت.
وي با اشاره به اقداماتي که ذوب آهن در دوره قبل مسئوليت او براي استان و شهر اصفهان انجام شده ات براي همکاري‌هاي متقابل با شهرداري، با توجه به توانمندي‌ها و ظرفيت بالاي موجود اعلام آمادگي کرد و افزود: بايد کارهاي بزرگي انجام داد که ساير بخش‌ها نمي‌توانند انجام دهند تا اين کارهاي شاخص، ماندگار و مسبب خير براي مردم باشد.
مديرعامل ذوب آهن اصفهان خدمت به مردم و انجام کارهاي ماندگار را وظيفه اصلي مسئولان دانسته و ابرازکرد که ذوب آهن با برنامه‌ريزي و استفاده از ظرفيت‌هاي موجود خود به طور قطع در اين زمينه گام خواهد برداشت.
مهدي جمالي نژاد شهردار اصفهان نيز ابراز اميدواري کرد که با حضور دوباره مهندس صادقي ضمن ارتقاي شرايط ذوب آهن، شهر اصفهان از برکات همکاري با اين شرکت برخوردار شود.
وي ضمن اعلام آمادگي شهرداري اصفهان براي همکاري متقابل با ذوب آهن گفت: سياست شهرداري انجام کارها بگونه‌اي است که نتيجه برد-برد-برد حاصل شود به اين معنا که ضمن برخورداري شهرداري و طرف‌هاي همکار، شهروندان اصفهان و مردم نيز از نتايج اين همکاري‌ها بهره‌مند شوند.



بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا