امضای قرارداد گازی ترینیداد و توباگو با ونزوئلا

امضای قرارداد گازی ترینیداد و توباگو با ونزوئلا

وزیر انرژی ترینیداد و توباگو با اشاره به اینکه این کشور به عنوان یکی از اعضای قدیمی مجمع کشورهای صادرکننده گاز تلاش می‌کند اعتبار این مجمع را افزایش دهد، از قرارداد جدید این کشور با ونزوئلا برای اکتشافات جدید گازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، نیکول اولیویر در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز اظهار کرد: تلاش می‌کنیم همراه با دیگر اعضا اعتبار خود را در حوزه گازی افزایش داده و منافع گازی کشور خودمان را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترینیداد و توباگو کشوری است که اولین چاه گازی را داشته، ادامه داد: لازم است از منابع خدادادی به شکل محدود بهره ببریم.

اولیویر با بیان اینکه در این کشور صنایعی همچون آهن، فولاد و LNG وجود دارد، تصریح کرد: ما در کشورمان افراد تحصیل کرده‌ای نیز داریم که به دیگر کشورها در زمینه انرژی خدمات می‌دهند و شرکت‌های زیادی مشتاق تولیدات ترینیداد و توباگو هستند.

وی با اشاره به امضای قراردادی با ونزوئلا برای اکتشافات جدید گازی گفت: این کشور از گذشته تا کنون و همچنین در آینده معتقد به گفت‌وگو در زمینه گاز طبیعی بوده است و به دنبال تضمینی برای اینکه کشورهای تامین کننده گاز بیشترین منفعت را از این زمینه ببرند هستیم.

وی تاکید کرد: برای استفاده بیشتر از گاز طبیعی تعهد خود را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا