حاشیه‌های سومین اجلاس سران GECF

حضور 370 خبرنگار برای پوشش رسانه‌ای

حضور 370 خبرنگار برای پوشش رسانه‌ای

سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) در حالی تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود که این رویداد با پوشش گسترده و قابل توجه رسانه‌ها همراه شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، بیش از 100 خبرنگار داخلی در کنار بیش از 270 خبرنگار خارجی پوشش رسانه‌ای این رویداد مهم بین‌المللی را برعهده خواهند داشت.

نمایندگان رسانه‌ها در سالنی بزرگ مستقر شده‌اند که تصاویر اجلاس به صورت ویدئو پروجکشن برای آنها نمایش داده خواهد شد. همچنین به دلیل این که تعداد خبرنگاران از امکانات پیش‌بینی شده در این سالن فراتر است، در سالن مجاور، سالن نمایشی برای پخش زنده اتفاقات اجلاس تدارک دیده شده است.

ستاد برگزاری اجلاس امکان ترجمه همزبان به زبان کشورهای شرکت کننده در اجلاس (فارسی، انگلیسی، عربی، روسی، اسپانیولی) را فراهم کرده است.

در این اجلاس صدور کارتهای تردد برای حضور هیات‌ها و سازمان‌های بین المللی شرکت کننده در اجلاس رویه‌ای یکسان داشته است. در همین راستا پنج طرح کارت جهت تردد افراد در رده‌های مختلف تهیه شده است که شامل کارت سبز رنگ برای مقامات رسمی کشورهای شرکت کننده، کارت آبی رنگ برای اعضای هیات ها، کارت زرد برای گروه‌های رسانه‌ای، کارت سفید برای مترجمین و کارت قرمز برای تیم‌های حفاظت است که نمایندگان رسانه‌ها امکان دسترسی مناطق استقرار گروه های خبری، مرکز رسانه و ارسال خبر به همراه تجهیزات خبری را دارا هستند و اجازه ورود به سالن اجلاس سران را ندارند.

در حاشیه اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز

در حاشیه اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا