تسنیم خبر می دهد/در جلسه دیروز کمیسیون انرژی مجلس

نشست "تأمین سوخت زمستانی نیروگاه‌ها" به جمع‌بندی نرسید

نشست

عصر دیروز در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلسه ای با حضور مسئولان ارشد وزارت نیرو و وزارت نفت برگزار شد اما این جلسه به دلیل مباحث گسترده مطرح شده در آن نیمه کاره باقی ماند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نیروگاههای منتظرالقائم کرج، اسلام آباد اصفهان، شهید منتظری اصفهان، نیروگاه شازند اراک و نیروگاه تبریز، پنج نیروگاهی هستند که با حکم مراجع قضایی شیر مصرف سوخت مایع در آنها پلمب شده است و دولت نیز بدون مجوزهای قضایی نمی تواند در این نیروگاهها اقدام به مصرف سوخت مایع کند.

در عین حال بقیه نیروگاههای حرارتی کشور، در زمستان سال جاری مثل سالهای گذشته هم از سوخت گاز و هم از سوخت مایع برای تولید برق زمستانه استفاده خواهند کرد.

با وجود وعده های داده شده از سوی مسئولان دولت، طی سالهای گذشته برای تأمین سوخت نیروگاههای کشور با گاز طبیعی در زمستان 94، مسئولان وزارت نفت در ماههای گذشته اعلام کردند که امکان سوخت رسانی 100 درصدی با گازطبیعی به نیروگاهها در زمستان سال جاری وجود ندارد.

عصر دیروز در کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی جلسه ای با حضور مسئولان ارشد وزارت نیرو و وزارت نفت برگزار شد تا موضوع سوخت رسانی زمستانی به نیروگاههای کشور بررسی و مشخص شود.

پیگیری خبرنگار تسنیم حاکی از این است که این جلسه به دلیل مباحث گسترده مطرح شده در آن نیمه کاره باقی ماند و قرار شد در هفته های آتی جلسه دیگری برای ادامه بررسی این موضوع برگزار شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا