حضور 110شرکت خارجی درنمایشگاه بین المللی رنگ،رزین و پوشش های صنعتی در تهران

حضور 110شرکت خارجی درنمایشگاه بین المللی رنگ،رزین و پوشش های صنعتی در تهران

تهران- ایرنا- پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت 15آذرماه امسال با حضور 110 شرکت خارجی از 22 کشور جهان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. تاکنون حضور شرکت هایی از 10 کشور اروپایی قطعی شده است.

پایگاه اطلاع رسانی این نمایشگاه اعلام کرد که بیش از 260 شرکت داخلی نیز حضور می یابند؛ درعین حال به دلیل کمبود فضا، بیش از 100 شرکت داخلی موفق به اخذ مجوز و حضور در نمایشگاه را پیدا نکردند.
براساس این گزارش، مهمترین هدف این رویداد، ایجاد فرصتی برای توسعه روابط اقتصادی در دوران پساتحریم بیان شده است.
در این نمایشگاه شرکت هایی از کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه، چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آمریکا، استرالیا، هند، تایوان، تایلند، برزیل، مصر، کره جنوبی، هلند، مالزی، سوئیس، انگلیس، بلژیک، سنگاپور و لهستان حضور می یابند.
اواخر دهه 50 تعداد واحدهای تولیدکننده رنگ افزایش یافت و امروز صنعت رنگ کشور با بیـش از 350 واحد صنعتی مجاز با مجموع ظرفیت 900 هزار تن در سال انواع رنگ های ساختمانی و صنعتی را تولید می کنند.
در ایران صنعت تولید رزین های مورد مصرف در رنگسازی نیز از سال 1344 آغاز شد و امروز صنعت رزین کشور با بیش از 120 واحد صنعتی و مجموع ظرفیت 750 هزارتن در سال قادر است انواع رزین های پلی وینیل استات و کوپلیمرهای آن، انواع رزین های الکید و اصلاح شده آن، آمینو رزینها، انواع پلی استر غیر اشباع، رزین های اکریلیک و رزین فنولیک را تولید کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا