پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین برگزار می‌شود  

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین برگزار می‌شود  

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت از  ۱۵ تا ۱۸ آذرماه جاری در تهران برگزار می شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش‌های صنعتی و مواد کامپوزیت با هدف ایجاد فرصتی برای توسعه روابط اقتصادی در دوران پساتحریم از ۱۵ تا ۱۸ آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۲۶۰ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی از کشورهای امارات، ترکیه، چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، آمریکا، استرالیا، هند، تایوان، تایلند، برزیل، مصر، کره جنوبی، هلند، مالزی، سوئیس، هلند، انگلیس، بلژیک، سنگاپور و لهستان حضور دارند.

صالح سپاسدار، مدیر اجرایی این نمایشگاه نیز گفت: هجوم شرکت‌های خارجی به منظور حضور در نمایشگاه‌ها، بیانگر امید و اطمینان آنها از توسعه روابط اقتصادی با بازرگانان و سرمایه‌گذاران خارجی پس از تحقق برجام است، بر این اساس شرکت‌های خارجی مایل هستند در اسرع وقت جایگاه خود را در صحنه اقتصادی داخلی تثبیت کنند.

به گفته وی، سال گذشته و در دوره چهاردهم برگزاری این نمایشگاه، رشد ۲۰۰ درصدی حضور شرکت‌های خارجی را تجربه کردیم که بر این اساس، برای نمایشگاه سال‌جاری، ۷۰ درصد رشد نسبت به دوره گذشته را شاهد هستیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا