مدیر عامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

نمایشگاه اصفهان از ابتدای سال تاکنون مجری هشت رخداد خارجی بود

نمایشگاه اصفهان از ابتدای سال تاکنون مجری هشت رخداد خارجی بود

اصفهان- مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون هشت رخداد خارجی توسط شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در کشورهای اروپایی برگزار شد.

رسول محققیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان مجری ۱۱ رخداد خارجی در کشورهای اروپایی و آسیایی خواهد بود که تاکنون هشت رخداد به وقوع پیوسته است.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه در حال حاضر یک هیئت ۴۰ نفره از میان تجار و فعالان نساجی کشور با هماهنگی این شرکت در نمایشگاه نساجی ایتما در میلان ایتالیا حضور دارند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان افزود: همزمان با این رخداد نمایشگاه نفت و گاز در عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است که ۲۰ شرکت مطرح ایرانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، مجری برگزاری پاویون جمهوری اسلامی در این نمایشگاه در بیش از ۳۰۰ مترمربع است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران بعد از روسیه دومین پاویون بزرگ این نمایشگاه را در اختیار داشت.

محققیان اعلام کرد: همچنین در آذر ماه امسال شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان هماهنگ‌کننده پاویون جمهوری اسلامی در نمایشگاه «Big ۵ دبی» به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت ساختمان خاورمیانه در فضایی به مساحت ۱۷۴ مترمربع با حضور ۱۳ شرکت از سراسر ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی و مدیریت حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه طلا و جواهر ویچنزای ایتالیا و نمایشگاه نفت و گاز مسقط در عمان از دیگر رویدادهایی است که در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال های اخیر در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های خارجی گفت: با وجود برخی تحریم‌ها، تلاش کردیم حضور خود در نمایشگاه های خارجی را کم رنگ نکرده و با نگاه به توسعه صادرات و افق های بازار جهانی، در این زمینه فعال عمل کنیم.

وی با اشاره به این که در شرایط پساتحریم باید حضور خود را در بازارهای خارجی افزایش و قوت بخشیم، تأکید کرد: با توجه به این که نمایشگاه نفت و گاز ترکمنستان یکی از مهم‌ترین نمایشگاه های این حوزه در جهان است، شرکت‌های ایرانی در این دوره در ۳۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی در قالب پاویون ایران و با مدیریت شرکت نمایشگاه‌های اصفهان حضور یافته‌اند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار این کشور را به دست گیرند.

محققیان گفت: صنایع کشور نیازمند حمایت، هدایت و جهت‌ یابی هستند و شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به عنوان متولی برگزاری سالانه بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی در استان اصفهان و برگزارکننده پاویون جمهوری اسلامی ایران در چندین نمایشگاه بین‌المللی جهان، وظیفه خود می‌داند که به ارتقای سطح صنعت کشور کمک کند.

وی تصریح کرد: در جریان برپایی ۲۳ نمایشگاه از ابتدای سال جاری تاکنون، یک هزار و ۷۸۹ مشارکت‌کننده در مجموع متراژ مفید ۴۰ هزار و ۶۷ مترمربع، در نمایشگاه‌های اصفهان حضور داشته‌اند که در این تعداد نمایشگاه برگزار شده ۶۴ مشارکت‌کننده خارجی حضور یافته و ۱۵۱ هزار و ۱۵۰ بازدیدکننده مؤثر، متخصص و ثبت اطلاعات شده نیز بازدید کرده اند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا