رضایت بورس به رشد 17 واحدی شاخص

رضایت بورس به رشد 17 واحدی شاخص

بورس تهران بعد از ثبت عملکرد ضعیف خود در هفته گذشته، معاملات اولین روز هفته را نیز با نوسان محدودی آغاز کرد و به رشد 17 واحدی رضایت داد.

بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته به روند بی جان خود ادامه داد و بعد از تحرکات مثبت برخی تک سهم ها به رشد 17 واحدی شاخص و رسیدن به عدد 62 هزار و 889 واحدی رضایت داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در بازار امروز نیز جو بی انگیزه و کسل کننده‌ای در بازار حاکم بود و بیشتر اهالی تالار شیشه‌ای در داد و ستد سهم مشارکتی نداشتند به طوری که در مجموع 407 میلیون سهم به ارزش 79 میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح 271 هزار میلیارد تومان افت کرد.

امروز شرکتهای پتروشیمی جم، فولاد مبارکه، پتروشیمی شیراز، ارتباطات سیار و مپنا از شرکتهایی بودند که موجب رشد ناچیز شاخص شدند و در مقابل مخابرات، بانک پاسارگاد، سرمایه گذاری ملی ایران و پالایشگاه بندرعباس شرکت‌هایی بودند که شاخص را به سمت منفی شدن هدایت کردند.

کارخانجات قند قزوین، کمک فنرایندامین و ایران تراسفو از شرکتهایی بودند که بیشترین تقاضای خرید را به خود اختصاص دادند و در مقابل بانک کارآفرین، سیمان اصفهان و خوراک دام پارس از بیشترین تقاضای فروش برخوردار شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا