مذاکره شرکت مس با سرمايه‌گذاران ژاپني و افريقاي جنوبي

مذاکره شرکت مس با سرمايه‌گذاران ژاپني و افريقاي جنوبي پايگاه خبري معدن نيوز- مذاکرات و نشست هايي را با شرکت‌هاي ژاپني و افريقاي جنوبي براي سرمايه‌گذاري در بخش اکتشاف معادن مس کشور داشته‌ايم.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، احمد مرادعليزاده مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران با اعلام اين خبر گفت: تيم‌هاي کارشناسي از طرف شرکت مس و شرکت‌هاي ژاپني و افريقاي جنوبي در اين زمينه مشغول تحقيق و مطالعه هستند.
وي همچنين گفت: با تيم لهستاني نيز که به تازگي به ايران سفر کرده بودند نشست هايي برگزار کرديم و مذاکراتي را براساس همکاري‌هاي علمي و نيز اکتشافات زيرزميني معادن مس کشور با آنها داشته‌ايم.
مديرعامل شرکت مس تصريح کرد: تيم هايي در سطح مديران و کارشناسان از سوي طرف لهستاني و ايراني تشکيل شده و اميدواريم از تجربيات علمي آنها در بخش اکتشافات زيرزميني معادن مس بتوانيم استفاده کنيم.
مراد عليزاده اظهار کرد: لهستاني‌ها به دنبال تقويت بازار مواد معدني خود هستند و نه به دنبال سرمايه‌گذاري در بخش معدن ايران؛ بنابراين مطالعاتي بر روي ذخاير مس کشور بايد صورت گيرد تا از توان علمي و فني آنها در بخش اکتشافات زيرزميني بهره‌مند شويم.
بر اساس اين گزارش، هلدينگ KGHM لهستاني يکي از قوي‌ترين شرکت‌هاي اروپا در معادن مس محسوب مي‌شود و توانسته استخراج مس را به دو صورت زيرزميني و سطحي انجام دهد، همچنين بيشتر ذخاير مس در لهستان به صورت زيرزميني و در عمق 1000 تا 1400 متري واقع شده است.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا