شامگاه چهارشنبه؛

پنج نمایشگاه صنعت ساختمان به طور همزمان در مشهد مقدس افتتاح شد

پنج نمایشگاه صنعت ساختمان به طور همزمان در مشهد مقدس افتتاح شد

مشهد- پنج نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و صنعت ساختمان ایران در قالب ۶۶۶ غرفه شامگاه چهارشنبه در مشهد مقدس افتتاح شد.

پنج نمایشگاه بین المللی و ملی شامل نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات با گرایش برج ها و ساختمان های مرتفع، دوازدهمین نمایشگاه مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری، هجدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان، ششمین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته وپنجمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان  به صورت همزمان شامگاه چهارشنبه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد شامگاه چهارشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه های صنعت ساختمان و فرصت های سرمایه گذاری با حضور ۱۲۷ مشارکت کننده برپا شده است.

محمد جواد حمید اظهار داشت: این نمایشگاه ها  که به مدت چهار روز نمایشگاهی در محل نمایشگاه های  بین المللی مشهد پذیرای عموم علاقه مندان هستند با حضور ۱۲۷ مشارکت کننده و در قالب ۶۶۶ غرفه نمایشگاهی از استان های خراسان رضوی  و تهران، آذزبایجان غربی و شرقی، اصفهان، یزد برگزار شده است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع برپا شده است ادامه داد: زمینه های فعالیت شرکت کنندگان این نمایشگاه مصالح و تجهیزات ساختمان، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، انبوه سازان و برج سازان واحدهای تجاری ادرای و مسکونی، فرآورده های نوین صنعت ساختمان، کاشی و سرامیک و شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام و جکوزی است.

وی افزود: در حوزه صنعت ساختمان با رویکرد معرفی فرصت های سرمایه گذاری یکی از مهمترین گامه های نقش صنعت نمایشگاهی در تحول و توسعه اقتصادی به شمار می رود.

وی با بیان اینکه نقش صنایع مرتبط در حوزه خدمات فنی و مهندسی در توسعه رویکردهای تجاری و بین المللی استراتژی این نمایشگاه به شمار می رود گفت: باتوجه به رویکرد توسعه و تحول  اقتصادی و رونق تجاری در کشور، قطعا برگزاری نمایشگاه های تخصصی با هدف تقویت زیر ساخت های حوزه های مرتبط و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری برای جذب سرمایه گذاری های کلان اقتصادی بیش از پیش موثر خواهد بود.

صنعت ساختمان بستر اقتصادی است

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همچنین عبدالکریم جوادی عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه صنعت ساختمان یکی از بسترهای اقتصادی و تخصصی است گفت: این صنعت در اشتغال زایی و رونق اقتصادی موثر واقع شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نوع حرفه تخصصی در حوزه صنعت ساختمان مشارکت دارند افزود: توجه به برگزاری  نمایشگاه های تخصصی در این حوزه به طور حتم به رونق اشتغال و تحول بازار مسکن می انجامد که البته با توجه به اینکه رکودی جدی در صنعت ساختمان حاکم است، این نمایشگاه می تواند در سطح کلان اقتصادی نقش پیش برنده و تغییر دهنده ای داشته باشد.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها با رویکرد سرمایه گذاری و تعریف چگونگی حضور فعالان صنعت ساختمان به تقویت و رونق اقتصادی این حوزه کمک می کند و فرصت های خوبی را فراروی سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار خواهد داد.

ارایه پروژه های سرمایه گذاری در نمایشگاه

معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری مشهد نیز  فرصت حضور در این نمایشگاه را از مزیت های معرفی و توسعه رونق اقتصادی برای علاقمندان و همچنین مشارکت کنندگان بخش های تخصصی صنعت ساختمان عنوان کرد.

محمد رضا مزجی با اشاره به مزیت های فراهم شده در حوزه معرفی و افزایش مشارکت های مردمی در  فرصت های سرمایه گذاری مشهد همزمان با برگزاری این نمایشگاه ها اظهار کرد: در این دوره از برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری  و نمایشگاه های صنعت ساختمان، تمام پروژه های سرمایه گذاری شهر مشهد مقدس به صورت گسترده ای معرفی و اطلاعات تخصصی پیرامون چگونگی مشارکت های تعریف شده است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات با گرایش برج ها و ساختمان های مرتفع، دوازدهمین نمایشگاه مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری، هجدهمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی ساختمان، ششمین نمایشگاه تخصصی درب و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته وپنجمین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان به صورت همزمان تا ۳۰ آبان ماه جاری میزبان عموم مردم است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا