تغییر مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران

تغییر مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران

علیرضا چایچی، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شد. در مراسمی با حضور رئیس و اعضای هیات‌مدیره و کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران و فرماندار اشکذر مدیر عامل جدید شرکت از تلاش‌های ابراهیم قدیریان مدیر قبلی تشکر شد.

 

به گزارش استیل پدیا، در این جلسه چایچی در تشریح برنامه‌های خود برای شرکت گفت: امیدوارم با تلاش و همدلی همه پرسنل تولید و فروش عقب افتاده شرکت را جبران کرده و به برنامه‌های تولید برسیم. به گزارش روابط عمومی فولاد آلیاژی ایران، وی همچنین از مدیر منابع انسانی شرکت خواست تا سایر شرایط انگیزشی را برای جهش‌های تولید و فروش مهیا کند و نسبت به افزایش ضریب ریالی در پاداش‌های بهره‌وری، رکورد و... با نگاهی کاملا مثبت عمل کند. 

 

مدیر‌عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تنوع بالای تولید و کیفیت محصولات و فولاد آلیاژی را از جمله مزیت حضور و رقابت در سطح بین‌المللی دانست و گفت: الزام است تا به سمت تکنولوژی‌های روز و نوین گام برداریم و آموزش‌های پویا را سرلوحه کار همکاران قرار دهیم. همچنین سیستم‌های اطلاعاتی خود را کاملا همسو با خواسته مشتریان و تامین‌کنندگان بگماریم و ضمن توجه ویژه به موضوعات ذکر شده در جهت تامین پایدار مواد اولیه، توسعه محصول و بازار گام برداریم.

 

در این مراسم یداله طاهر‌نژاد رئیس هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران هم برکسب سود ۳۰۰ میلیاردتومانی از سوی شرکت تاکید کرد و گفت: این شرکت باید در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان سود داشته باشد تا بتواند تجربه شیرین و متفاوتی را در طول تاریخ تاسیس خود رقم بزند. وی تصریح کرد: کشورمان در حال حاضر از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار نیست و شرایط ویژه و حساسی را سپری می‌کند و در چنین شرایطی اداره یک بنگاه بزرگ اقتصادی کاری بس عظیم و دشوار است که امید است با اراده و انگیزه بسیار بالا بتوانید به مشکلات فائق آمده و با همدلی، مدیر عامل جدید را در این مسیر برای رسیدن به موفقیت همراهی کنیم.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران