با اشاره به تجمع امروز مقابل مجلس

وزیر رفاه باید پاسخگوی بازنشستگان فولاد باشد

وزیر رفاه باید پاسخگوی بازنشستگان فولاد باشد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر رفاه باید به طور جدی خواسته بازنشستگان فولاد که همان پرداخت حقوق است را پیگیری کند و در این زمینه پاسخگو باشد.

 

محمدرضا پورابراهیمی، با اشاره به تجمع بازنشستگان فولاد کشور در مقابل مجلس اظهار کرد: ماجرای بازنشستگان فولاد در اقتصاد کشور ما قضیه‌ای جدی است که ابعاد اجتماعی و اقتصادی دارد لذا نیاز به یک عزم جدی است که رییس جمهور و هیات وزیران باید به آ‌ن رسیدگی کنند.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خاطرنشان کرد: در حال حاضر صندوق بازنشستگان فولاد مطالباتی دارد که اگر از دولت دریافت کند می ‌توان مشکل این افراد را حل کرد، البته علاوه بر تعهدات مالی دولت، ناکارآمدی مسئولان متولی از دیگر مسائل این بازنشستگان است.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از نحوه اداره صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در این زمینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور جدی باید وارد عمل شود در غیر این صورت با این وزارت‌خانه تعیین تکلیف خواهیم کرد.

 

پورابراهیمی با بیان این که ابتدا وزارت رفاه باید مطالبات از دولت را پیگیری کند خاطرنشان کرد: وزیر رفاه باید در جلسات هیات وزیران محکم ایستاده و این خواسته را مطالبه کند زیرا بسیاری از این بازنشستگان در شرایطی قرار دارند که به دلیل داشتن بیماری حتی توان پرداخت هزینه های درمانی‌شان را هم ندارند، بنابراین وزیر رفاه باید پاسخگو باشد.

 

دولت اعتبار پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد را تامین کند

 

سید سعید زمانیان دهکردی، نماینده مردم شهرکرد نیز در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 مرداد) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تامین اعتبارات جهت پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد گفت: این موضوع و مصوبه مجلس در این رابطه به یک سازمان و یک وزارتخانه برنمی‌گردد بلکه دولت خود باید این مسئله را حل و فصل کند. همچنین گرانی بیش از حد و عدم کنترل مسائل اقتصادی، کمر مردم را خم کرده است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران