تکنولوژی به کمک معدن زغال آلمان شتافت

تکنولوژی به کمک معدن زغال آلمان شتافت

شرکت آلمانی تولید کننده زغال و برق RWE AG، که اکنون با چالش شدید در صنعت برق کشور روبروست، برای کاهش هزینه های خود به تکنولوژی شرکت اپل (Apple Inc) روی آورده است.

 

به گزارش استیل پدیا، کارکنان معدن زغال Hambach، از نرم افزاری بر روی آی پد های مینی شرکت اپل استفاده می کنند که سبب شده است روزانه 30 دقیقه در مصرف وقت آنها صرفه جویی شود که پیش تر صرف تشریفات اداری و کارهای کاغذی می شده است. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد همین برنامه را برای دو معدن زغال دیگر خود نیز اجرا کند.

 
مدیر ارشد اجرایی این شرکت اعلام کرد: اکنون به شدت از سوی هزینه های بالا تحت فشار قرار دارند و به همین دلیل به دنبال راه هایی برای افزایش بهره وری هستند. به گفته وی، دستگاه های اپل سبب انگیزه بخشی به کارکنان شده است و آنها در انجام وظایف روزانه در کمترین زمان ممکن، کمک می کند.

 
این شرکت آلمانی در قرارداد خود از خدمات دو شرکت اپل و آی بی ام (IBM) بهره می برد تا از وضعیت کنونی بهای برق در اروپا که در کمترین حد خود از سال 2002 تاکنون قراردارد، نجات یابد.

 
گفتنی است اکنون که تمایل بسیار زیادی به استفاده از انرژی های تجدید پذیر وجود دارد، کار برای تولید کنندگان برق که از زغال و گاز و سوخت های فسیلی استفاده می کنند، آسان نیست و سبب شده است حاشیه سود بسیار محدودتری داشته باشند.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران