فعالان بازار معتقدند

تثبیت قیمت های شمش دریای سیاه

تثبیت قیمت های شمش دریای سیاه

قیمت های شمش دریای سیاه برای دومین روز در این هفته بدون تغییر ماند و فعالان بازار همگی معتقدند که قیمت ها تغییر روبه بهبودی ندارد .

 

به گزارش استیل پدیا، با در نظر گرفتن خروج چینی ها از بازار تا هفته آینده بدلیل تعطیلات رسمی ، صادرکنندگان کشورهای مشترک المنافع باید بتوانند از این امتیاز نهایت استفاده را ببرند و سطح قیمت فروش خود را در 245 تا 250 دلار FOB دریای سیاه تثبیت کنند . اغلب منابع هنوز شرایط را منفی ارزیابی می کنند بهرحال یک شانس کوچک هم به کارخانه های کشورهای مشترک المنافع کمک می کند تا به قیمت مورد نظر خود برسند .

 

یک تاجر اروپائی گفت : در این هفته روس ها سعی خواهند کرد قیمت هایشان به ثبات برسد زیرا در حال حاضر آنها تنها بازیگر فعال بازار هستند البته خریداران هم تا بازگشت چینی ها به بازار منتظر می مانند .  

 

شایعاتی در بازار وجود دارد که کارخانه ای روسی با قیمت 253 دلار CFR مرمره معادل 240 تا 243 دلار  FOB دریای سیاه هم فروش داشته است . یک کارخانه هم گفت : در هفته گذشته از مشتریان درخواست قیمت 242 دلار FOB را داشته است اما این قیمت قابل تأیید نیست .

 

یک خریدار ترک گفت : تولید کنندگان کشورهای مشترک المنافع پیشنهادهای خود را ثابت حفظ کرده اند انگار که دیگر شمشی در بازار وجود ندارد ، آنها منطقی و واقع بین نیستند . یک تاجر ترک هم می گوید : بازار ترکیه برای محموله های آوریل حاضر به پرداخت 250 دلار CFR مرمره است و این قیمت برای امروز هم قیمت خوبی است .

 

او افزود: محموله های مورد نیاز ماه مارس تکمیل شده و کسی برای خرید شمش برای آوریل عجله ای ندارد در حال حاضر قراضه با صرفه تر است .

 

شمش دریای سیاه در قیمت 243 دلار FOB دریای سیاه بدون تغییر باقی ماند .


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران