برگزاری ۳ کارگاه آموزشی در روز نخست نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاور میانه در دوبی

برگزاری ۳ کارگاه آموزشی در روز نخست نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاور میانه در دوبی

نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه در هتل آتلانتیس پالم دوبی در حال برگزاری است. متال بولتن برگزارکننده این کنفرانس، خبر از حضور بیش از ۴۰ تن از مدیران ارشد صنعت آهن و فولاد، منطقه خاورمیانه و کارشناسان این حوزه داده بود.

 

به گزارش استیل پدیا، در این رویداد نام تعدادی از مدیران ایرانی از جمله مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو، بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان، علی همت مدیرعامل ایریتک، مهران عباسی مدیر برنامه‌ ریزی استراتژیک فولاد خوزستان، بهادر احرامیان عضو هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران و سجاد غرقی عضو هیات‌مدیره انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سنگ‌آهن ایران در بین سخنرانان نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه اعلام شد؛ این در حالی است که مهدی کرباسیان و بهرام سبحانی در این کنفرانس شرکت نکردند.

 
روز نخست این کنفرانس با برگزاری ۳ پنل آموزشی گذشت و شرکت‌ کنندگان در آن دیدگاه‌ها و نظرهای خود را بیان کردند.

 
یکی از نکات مهم درباره نوزدهمین کنفرانس آهن و فولاد برگزاری ۳ کارگاه آموزشی از سوی پریمتالز، دانیلی و کارگیل بود.

 
۲ کارگاه آموزشی دیگر در این کنفرانس کارگاه «دانیلی» و «کارگیل» بود.

 

گفتنی است بخش چهارم کنفرانس در روز نخست برگزاری به موضوع ایران اختصاص یافت.

 
موضوعات این پنل شامل این موارد است: بازارهای آهن و فولاد در ایران چگونه پیشرفت می‌کنند؟چه سرمایه‌ گذاری‌ها و توسعه‌هایی احتمالا اتفاق می‌افتد؟ ایران به چه صورتی با بازار جهانی تعامل خواهد کرد؟ آیا یک واردکننده خالص آهن و فولاد خواهد شد یا صادرکننده خالص؟چه فرصت‌هایی در پروژه‌های جدید و رشد تقاضا در بازار ایران وجود دارند؟

 

کارگاه آموزشی «دانیلی»

 
این کنفرانس، در ۱۴ دسامبر، کارگاه آموزشی «دانیلی» نیز در ساعت ۱۴: ۳۰ برگزار شد و در آن انزو روسکیو، معاون شرکت دانیلی در به تشریح آخرین دستاوردهای دانیلی در صنعت فولاد پرداخت و اعلام کرد که این شرکت دو سوم بازار خاورمیانه را در اختیار دارد.

 

معاون شرکت دانیلی در این کنفرانس همچنین گفت: کارخانه‌های فولاد دانیلی دارای تازه‌ترین فناوری در صرفه‌ جویی فولاد هستند. وی افزود: افزایش بهره‌وری جزو برنامه‌های این شرکت بوده و در دستور کار ما قرار دارد.

 
گفتنی است، کنفرانس آهن اسفنجی وگندله دوبی به مدت۳ روز با حضور شرکت‌های ایرانی کار خود را در دوبی آغاز کرده و در ۱۶ دسامبر پایان می‌یابد.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران