بررسی مشکلات دانشجوبان معدن و زمین شناسی

بررسی مشکلات دانشجوبان معدن و زمین شناسی

رییس خانه معدن ایران میزبان دانشجویان رشته های معدن و زمین شناسی خواهد بود.

 

به گزارش استیل پدیا، در چهارمین روز از نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدن تهران تعدادی از دانشجویان معدن و زمین شناسی در کلیه مقاطع تحصیلی از کارشناسی تا دکترا از تمامی دانشگاه های کشور به بیان مشکلات خود اعم از ارتباط با معادن و صنایع معدنی درخصوص انجام پروژه های تحقیقاتی و کارآموزی خواهند پرداخت.

 
بیان مشکل اشتغال بعد از تحصیل یکی دیگر از دغدغه هایی است که دانشجویان رشته معدن و زمین شناسی به آن خواهند پرداخت که طی نامه ای در شهریورماه از طرف رییس خانه معدن ایران چکیده ای از مشکلات موجود به معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.

 
گفتنی است کمیته دانشجویی خانه معدن ایران در آذرماه سال 93 با حضور تعدادی از دانشجویان معدن و زمین شناسی در خانه معدن ایران تشکیل شد.

 
اهداف تشکیل این کمیته شامل ایجاد ارتباط و آشنایی بین دانشجویان و فعالان صنایع معدنی و همچنین مراكز علمی، آموزشی، تخصصی داخل و خارج از كشور، بسط و گسترش فرهنگ مشاركت، همكاری، رقابت و توسعه فعالیت های گروهی در بین دانشجویان مهندسی معدن و رشته های مرتبط با تشكل ها و نهادهای بخش معدن كشور ، برگزاری كارگاه، نمایشگاه و بازدید و اردوهای مرتبط علمی، پژوهشی بخش معدن و انتشار خبرنامه و مجله ، همكاری و مشاركت در برگزاری همایش های خاص معدنی، علمی و تحقیقاتی داخل و یا خارج از كشور است.


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران