طی مردادماه امسال محقق شد

ثبت رکورد تولید در فولاد آلیاژی ایران

ثبت رکورد تولید در فولاد آلیاژی ایران

گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت فولاد آلیاژی ایران طی مرداد‌ماه امسال موفق به کسب افتخارات و ثبت رکوردهای تازه در عرصه تولید و فروش خود شد. این شرکت توانست رکوردهای تولید در کارخانه‌های فولادسازی، نورد سبک و فروش را بشکند.

به گزارش ماین نیوز، واحد فولادسازی این شرکت، در ۲۴ مرداد ماه با تولید ۴۵ ذوب با تناژ ۲۲۱۵ تن فولاد مذاب، رکورد روزانه گذشته‌اش را شکست. همچنین این واحد با تولید ۴۶ هزار و ۲۰۵ تن مذاب در این ماه توانست رکورد ماهانه جدیدی را نیز به ثبت رساند.کارخانه نورد سبک فولاد آلیاژی هم پس از گذشت ۵ سال، بار دیگر توانست در دهم مرداد ماه، رکورد تولید روزانه ۱۱۰۱ تن را برجای گذارند.این شرکت در حوزه فروش هم موفق عمل کرد و توانست با تلاش کارکنان واحد فروش، فروش و حمل روزانه کل محصولات را به ۳۳۶۷ تن برساند.

فروش ماهانه محصولات آلیاژی چه در بازار داخل و چه در صادرات نیز قابل توجه بود و این شرکت در مرداد ماه ۳۴ هزار و ۶۵۹ تن محصولات آلیاژی فروخته که با ۱۲ درصد رشد نسبت به رکوردهای قبل که در بهمن ماه سال ۹۶ و به میزان ۳۰ هزار و ۹۲۴ تن بود ثبت شده بود، همراه شد.

موفقیت دیگر در حوزه فروش مربوط به افزایش ارزش فروش ماهانه کل محصولات در بازار داخل و صادرات است. رکورد ثبت‌شده در این خصوص ۱۴۸ میلیارد تومان بود که با ۶ درصد رشد نسبت به رکورد قبلی که در اردیبهشت ماه سال جاری ثبت شد، مواجه شد. رکورد قبل در اردیبهشت ماه امسال ۱۴۰ میلیارد تومان فروش کلیه محصولات بود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا