حقوق کارگران معادن در کوهبنان بخش معادن دولتی به روز است

حقوق کارگران معادن در کوهبنان بخش معادن دولتی به روز است

دنیای معدن - فرماندار شهرستان کوهبنان از به روز شدن حقوق کارگران معادن شهرستان کوهبنان خبرداد و گفت: در بخش معادن خصوصی نیز هر ماه یک حقوق پرداخت می شود.

حسین سالاری در کوهبنان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا زمینه خدمت رسانی بیشتربه مردم فراهم شود، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب دشمنان با ترور شخصیت ها، تحمیل جنگ تحمیلی و امروز هم با جنگ اقتصادی در صدد بوده و هستند تا به کشور ضربه بزنند.

وی افزود: هفته دولت را با شعار شفافیت و پاسخ گویی آغاز می کنیم و این در حالی است که شاهد تحریم ها و تهدیدهای دشمنان هستیم اما با تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری تلاش در راستای رفع مشکلات مردم در دستور کار قرار دارد.

فرماندار شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه بحث بازسازی و کار ساخت و ساز مناطق زلزله زده در شهرستان ادامه دارد گفت: کمک های جدید در این راستا در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال شهرستان کوهبنان برای اینکه اشتغال موجود حفظ شود در سه مسیر کار انجام شده است، خاطر نشان کرد: تسهیلات ارزان قیمت در اختیار برخی معادن قرار گرفته تا طرح های توسعه و مکانیزه کردن معادن ادامه یاید.

سالاری با اشاره به اینکه در بخش معادن دولتی پرداخت حقوق به روز شده و در بخش معادن خصوصی نیز هر ماه یک حقوق پرداخت می شود، بیان کرد: توزیع شیر در معادن در دستور کار قرار گرفته و قرار شده شیر مورد نیاز در شهرستان تأمین شود و همچنین توجه به ایمنی و سلامت کارگران، صادارات ذغال سنگ معادن و مکانیزه شدن دو معدن شهرستان کوهبنان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در بحث توسعه مزارع زعفران، گل گاوزبان و مابقی گیاهان دارویی اقدامات خوبی شده است، افزود: با افتتاح فیدر دوم برق کوهبنان که از مهمترین نیازهای شهرستان بوده است بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

فرماندار شهرستان کوهبنان افتتاح سینما، ادامه کار احداث استخر شنا، اجرای پروژه های زیبا سازی، روکش تعدادی از معابر و آسفالت معابر روستایی، اضافه شدن چهار دهیاری جدید و همچنین زیبا سازی ورودی شهر را از نیازهای این شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به روستاها، طرح های آب رسانی به روستاها، ادامه کار و آسفالت محور جدید کوهبنان به طغرالجرد و... از دیگر اقدامات هستند که در این هفته افتتاح می شوند گفت: 32 پروژه با اعتبار 437 میلیارد ریال طی هفته دولت سال جاری در شهرستان کوهبنان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا