مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد کشور خبر داد

صادرات زغال کرمان در نیمه دوم امسال

صادرات زغال کرمان در نیمه دوم امسال

گروه معادن >زغال‌سنگ - مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد کشور از توافق‌های صورت گرفته برای صادرات زغال کشور خبر داد و گفت: نخستین محموله زغال تولیدی از طبس ابتدای هفته جاری انجام شده و نیمه دوم امسال صادرات زغال کرمان هم انجام می‌شود.

به گزارش ماین نیوز، محمدجواد عسگری صبح امروز در جمع مدیران عامل شرکت‌های زغالی استان اظهار داشت: در بحث صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد کشور هدف‌گذاری انجام می‌دهیم که بتوانیم سرمایه‌گذاری داشته باشیم و سال‌های آینده از آن استفاده و از منافع آن حقوق‌ها را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به طلبکاری 28 هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگان فولاد از دولت گفت: مطالبات زیاد است و به دلیل عدم پرداخت مشکلات زیادی حاصل شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگان فولاد کشور با اشاره به مطالبات شرکت‌های زغالی ادامه داد: در پرداخت مطالبات بخش خصوصی حتما کمک می‌کنیم.

وی ابراز داشت: شرکت زغال‌سنگ کرمان باید از انحصار خرید توسط ذوب‌آهن بیرون بیایید، ضمن اینکه مبحث صادرات زغال را هم دنبال می‌کنیم تا از تک مشتری بودن زغال بیرون آییم.

عسگری تصریح کرد: در زمینه کیفیت زغال هم باید کار شود تا محصول را با قیمت مناسب‌تر بفروشیم و مشتری‌های متعدد بیاوریم و حس رقابت ایجاد کنید.

وی با اشاره به توافق‌های صورت گرفته برای صادرات زغال کشور گفت: نخستین محموله زغال تولیدی از طبس ابتدای هفته جاری انجام شده و نیمه دوم امسال صادرات زغال کرمان هم انجام می‌شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا