تغییر مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران

تغییر مدیر عامل فولاد آلیاژی ایران

گروه صنایع معدنی >فولاد - علیرضا چایچی، مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران شد. در مراسمی با حضور رئیس و اعضای هیات‌مدیره و کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران و فرماندار اشکذر مدیر عامل جدید شرکت از تلاش‌های ابراهیم قدیریان مدیر قبلی تشکر شد.

به گزارش ماین نیوز، در این جلسه چایچی در تشریح برنامه‌های خود برای شرکت گفت: امیدوارم با تلاش و همدلی همه پرسنل تولید و فروش عقب افتاده شرکت را جبران کرده و به برنامه‌های تولید برسیم. به گزارش روابط عمومی فولاد آلیاژی ایران، وی همچنین از مدیر منابع انسانی شرکت خواست تا سایر شرایط انگیزشی را برای جهش‌های تولید و فروش مهیا کند و نسبت به افزایش ضریب ریالی در پاداش‌های بهره‌وری، رکورد و... با نگاهی کاملا مثبت عمل کند.

مدیر‌عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران تنوع بالای تولید و کیفیت محصولات و فولاد آلیاژی را از جمله مزیت حضور و رقابت در سطح بین‌المللی دانست و گفت: الزام است تا به سمت تکنولوژی‌های روز و نوین گام برداریم و آموزش‌های پویا را سرلوحه کار همکاران قرار دهیم. همچنین سیستم‌های اطلاعاتی خود را کاملا همسو با خواسته مشتریان و تامین‌کنندگان بگماریم و ضمن توجه ویژه به موضوعات ذکر شده در جهت تامین پایدار مواد اولیه، توسعه محصول و بازار گام برداریم.

در این مراسم یداله طاهر‌نژاد رئیس هیات مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران هم برکسب سود ۳۰۰ میلیاردتومانی از سوی شرکت تاکید کرد و گفت: این شرکت باید در سال جاری ۳۰۰ میلیارد تومان سود داشته باشد تا بتواند تجربه شیرین و متفاوتی را در طول تاریخ تاسیس خود رقم بزند. وی تصریح کرد: کشورمان در حال حاضر از شرایط اقتصادی مناسبی برخوردار نیست و شرایط ویژه و حساسی را سپری می‌کند و در چنین شرایطی اداره یک بنگاه بزرگ اقتصادی کاری بس عظیم و دشوار است که امید است با اراده و انگیزه بسیار بالا بتوانید به مشکلات فائق آمده و با همدلی، مدیر عامل جدید را در این مسیر برای رسیدن به موفقیت همراهی کنیم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا