تارگت ٧.۶ میلیون تنی فولاد مبارکه در سال ٩٧ / تلاش برای افزایش فروش به رغم تعرفه وارداتی که منطقی نیست!

تارگت ٧.۶ میلیون تنی فولاد مبارکه در سال ٩٧ / تلاش برای افزایش فروش به رغم تعرفه وارداتی که منطقی نیست!

دنیای معدن - محمود اکبری معاون فروش شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با بورس ٢۴ در خصوص فروش ١٢٠٠ میلیارد تومانی فولاد مبارکه در فروردین سال جاری گفت: در فروردین سال ٩۶ حدود ۴٩٠ هزار تن تحویل محصول داشتیم که امسال این میزان به ۴۶٣ هزار تن رسیده است... فولاد مبارکه اصفهان فروش 1200 میلیارد تومانی را در فروردین 97 به ثبت رساند که این میزان فروش در مقایسه با فروردین 96 با رشد 20 میلیارد تومانی مواجه شده است ، نکته مهم اینجاست که تحویل محصولات شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری تغییر کرده که می تواند مورد توجه باشد، اما آنچه که مورد توجه است، ثبت دومین رکورد تولید ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه سال 97 است. محمود اکبری معاون فروش شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با بورس۲۴ در خصوص فروش 1200 میلیارد تومانی فولاد مبارکه در فروردین سال جاری گفت: در فروردین سال 96 حدود 490 هزار تن تحویل محصول داشتیم که امسال این میزان به 463 هزار تن رسیده است. وی ادامه داد: مبلغ فروش در سال جاری نیز به اندازه 1200 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال گذشته به اندازه 1180 میلیارد تومان است، دلیل این افزایش فروش ریالی نسبت به سال گذشته بر خلاف کاهش فروش مقداری به افزایش نرخ محصولات باز می گردد. وی افزود: افزایش نرخ محصولات فولاد مبارکه به اندازه 12 درصد بوده که این رقم از ابتدای سال جاری به قیمت محصولات این شرکت افزوده شد ، به همین دلیل شاهد تساوی نرخ فروش ماهانه فروردین ماه بودیم. اکبری بیان داشت: دلیل این که ما فروش مقداری کمتری نسبت به سال گذشته داشته ایم به ایام تعطیل فروردین ماه باز می گردد که تعطیلی ها منجر به عدم ارسال محموله های فولاد مبارکه می شد. البته لازم به ذکر است که رقمی که برای فروش فروردین 97 ثبت شده، میزان فروشی است که در اسفند 96 روی داده است ، زیرا فولاد مبارکه پیش فروش دارد. معاون فروش فولاد مبارکه در خصوص برنامه های فروش سال 97 شرکت هم گفت: در نظر داریم تا در سال 97 به فروش 7 میلیون و 600 هزار تنی برسیم که 20 درصد آن برای صادرات و 80 درصد برای بازار داخل خواهد بود. این میزان نسبت به سال 96 با رشد خوبی رو به رو است. وی همچنین تاکید کرد: تعرفه واردات ورق های فولادی 5 درصد است که نسبت به سال گذشته با کاهش 333 درصدی رو به رو است.

فولاد مبارکه اصفهان فروش 1200 میلیارد تومانی را در فروردین 97 به ثبت رساند که این میزان فروش در مقایسه با فروردین 96 با رشد 20 میلیارد تومانی مواجه شده است ، نکته مهم اینجاست که تحویل محصولات شرکت فولاد مبارکه در فروردین ماه سال جاری تغییر کرده که می تواند مورد توجه باشد، اما آنچه که مورد توجه است، ثبت دومین رکورد تولید ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه سال 97 است.

محمود اکبری معاون فروش شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گفت و گو با بورس۲۴ در خصوص فروش 1200 میلیارد تومانی فولاد مبارکه در فروردین سال جاری گفت: در فروردین سال 96 حدود 490 هزار تن تحویل محصول داشتیم که امسال این میزان به 463 هزار تن رسیده است.

وی ادامه داد: مبلغ فروش در سال جاری نیز به اندازه 1200 میلیارد تومان بوده که این رقم در سال گذشته به اندازه 1180 میلیارد تومان است، دلیل این افزایش فروش ریالی نسبت به سال گذشته بر خلاف کاهش فروش مقداری به افزایش نرخ محصولات باز می گردد.

وی افزود: افزایش نرخ محصولات فولاد مبارکه به اندازه 12 درصد بوده که این رقم از ابتدای سال جاری به قیمت محصولات این شرکت افزوده شد ، به همین دلیل شاهد تساوی نرخ فروش ماهانه فروردین ماه بودیم.

اکبری بیان داشت: دلیل این که ما فروش مقداری کمتری نسبت به سال گذشته داشته ایم به ایام تعطیل فروردین ماه باز می گردد که تعطیلی ها منجر به عدم ارسال محموله های فولاد مبارکه می شد. البته لازم به ذکر است که رقمی که برای فروش فروردین 97 ثبت شده، میزان فروشی است که در اسفند 96 روی داده است ، زیرا فولاد مبارکه پیش فروش دارد.

معاون فروش فولاد مبارکه در خصوص برنامه های فروش سال 97 شرکت هم گفت: در نظر داریم تا در سال 97 به فروش 7 میلیون و 600 هزار تنی برسیم که 20 درصد آن برای صادرات و 80 درصد برای بازار داخل خواهد بود. این میزان نسبت به سال 96 با رشد خوبی رو به رو است.

وی همچنین تاکید کرد: تعرفه واردات ورق های فولادی 5 درصد است که نسبت به سال گذشته با کاهش 333 درصدی رو به رو است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا