ادغام قطعی صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان شایعه است

ادغام قطعی صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان شایعه است

دنیای معدن - شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پی شایعه ادغام دو کارخانه صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان در سامانه کدال توضیح داد.

به گزارش دنیای معدن، فولاد هرمزگان که با سرمایه اسمی 1.5 هزار میلیارد تومانی در بازار عادی معاملات فرابورس حضور دارد، در پی شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ادغام دو کارخانه صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان نماد این شرکت در بازار سرمایه متوقف شد با ارسال نامه ای بر روی سامانه کدال شفاف سازی کرد.

متن شفاف سازی به شرح زیر است:

به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ادغام دو کارخانه صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان به استحضار می رساند عمده سهام شرکت فولاد هرمزگان متعلق به فولاد مبارکه می باشد و شرکت فولاد مبارکه در راستای نقش محوری خود در چرخه صنعت و ایجاد رونق اقتصادی در کشور، سرمایه گذاری های جدید و ایجاد طرح های توسعه ای را مد نظر قرار داده است که با توجه به مجاورت شرکت صبا فولاد خلیج فارس با شرکت فولاد هرمزگان، شرکت مورد اشاره یکی از گزینه های مورد نظر جهت اجرای طرح های توسعه ای می باشد لذا پاره ای مذاکرات در خصوص خرید شرکت صبا فولاد توسط شرکت فولاد مبارکه و فولاد هرمزگان به عمل آمده که تاکنون منجر به نتیجه ای نگردیده است.

لذا خبر هایی که تا این تاریخ از طریق سایت ها، شبکه های مجازی و خبرگزاری ها با موضوعیت خرید یا ادغام قطعی دو شرکت صبا فولاد خلیج فارس و فولاد هرمزگان منتشر شده شایعه بوده و در صورت محقق شدن موضوع و یا هر گونه رخداد با اهمیت اطلاع رسانی لازم به سهامداران محترم صورت می پذیرد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا