افزایش 76 درصدی نرخ فروش محصولات کچاد

افزایش 76 درصدی نرخ فروش محصولات کچاد

دنیای معدن - معدنی و صنعتی چادرملو در فروردین ماه امسال توانسته مبلغ فروش ماهانه خود را با رشد ۷۶ درصدی نسبت به فروردین ۹۶ به ۳٫۲۹ هزارمیلیارد ریال افزایش دهد.

معدنی و صنعتی چادرملو در فروردین ماه امسال توانسته مبلغ فروش ماهانه خود را با رشد ۷۶ درصدی نسبت به فروردین ۹۶ به ۳٫۲۹ هزارمیلیارد ریال افزایش دهد.

مقدار تولید انواع محصولات شرکت در فروردین ماه امسال با رشد یک درصدی نسبت به فرودین ۹۶ به ۱٫۲۱ میلیون تن رسیده است.کچاد در فروردین ماه امسال مقدار تولید کنسانتره سنگ آهن خود به ۷۴۹ هزار تن رسانده است که نسبت به فروردین سال گذشته ۱۰۰ هزار تن کاهش داشته است.شرکت در این ماه ۲۷۱ هزار تن ( ۱۵ درصد کمتر از فروردین ۹۶) از این مقدار را در تولید کنسانتره مصرف کرده و مابقی ( ۲ درصد کمتر از فروردین ۹۶) را مستقیما به فروش رسانده است. میانگین نرخ فروش این محصول هم که در فروردین ماه ۹۶ به ازای هر تن ۱٫۸ میلیون ریال بود و در اسفند ماه به ۲٫۶۵ میلیون ریال رسیده بود، برای فروردین امسال به ۲٫۹ میلیون ریال افزایش یافته است.

بر خلاف کنسانتره، شرکت در فروردین ماه امسال مقدار تولید گندله سنگ آهن خود به ۳۵۸ هزار تن رسانده است که نسبت به فروردین سال گذشته ۶۰ هزار تن افزایش داشته است.اما مقدار فروش این محصول در این ماه با افت ۵ هزار تنی نسبت به فروردین سال گذشته به ۲۹۸ هزار تن کاهش یافته است . میانگین نرخ فروش این محصول هم که در فروردین ماه ۹۶ به ازای هر تن ۲٫۹۲ میلیون ریال بود و در اسفند ماه به ۴٫۱ میلیون ریال رسیده بود، برای فروردین امسال به ۴٫۱۳ میلیون ریال افزایش یافته است.

نکته آخر اینکه در فروردین امسال شرکت از ۶۷ هزار تن فولاد تولیدی خود ۲۸٫۳ هزار تن را به میانگین نرخ ۲۰٫۸ میلیون ریال به فروش رسانده است که این نرخ نسبت به اسفند سال گذشته ۵ درصد بیشتر شده است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا