قیافه در گفت‌وگو با ماین نیوز:

همایش‌های سنگ آهن هر سال قوی‌تر برگزار شده است

همایش‌های سنگ آهن هر سال قوی‌تر برگزار شده است

گروه معادن >سنگ آهن - عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران گفت: همایش‌های سنگ آهن هر دوره بهتر از دوره قبل از آن برگزار شده و امیدواریم امسال نیز کار کم‌نقص‌تری در این زمینه ارائه شود.

قدیر قیافه در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی سنگ آهن ایران در 18 اردیبهشت ماه سال جاری توضیح داد: بازخوردی که ما از دوستان داشتیم، این است که همایش سنگ آهن هر سال از سال گذشته قوی‌تر برگزار شده است.

وی گفت: در همایش‌های سنگ آهن، جلسات کارشناسی برگزار شده و صرفا جلسات گله‌گذاری و کف زدن نبوده است. پنل‌های بسیار قوی هم که در این همایش‌ها برگزار شده است. حتی سال قبل که همایش با فوت آقای هاشمی همزمان شد، برگزاری همایش تا پاسی از شب به طول انجامید و استقبال زیادی از آن شد چرا که در همایش حرف دل فعالان صنعت سنگ آهن زده شد و البته راهکارهای مربوطه نیز ارائه شدند.

قیافه با اشاره به پوشش خبری مناسب همایش امسال به ویژه توسط ماین نیوز عنوان کرد: البته انتظاری هم جز این نبوده است. امیدواریم امسال نیز کار کم‌نقص‌تری در برگزاری همایش سنگ آهن ارائه شود و در حوزه تامین سنگ آهن در افق 1404 نیز یک پنل خوب برگزار شود.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران تاکید کرد: از جمله دیگر مباحثی که در همایش امسال مورد بحث قرار خواهند گرفت، نظام حکمرانی و رژیم تجاری سنگ آهن کشور، مباحث حقوقی و حمل و نقل کشور و بورس کالا هستند. اگر بتوانیم موضوع حمل و نقل و بورس کالا را در همایش امسال جا بیندازیم کار خودمان را کرده‌ایم و همایش هم موفق بوده است.

قیافه همچنین از پیشنهاد برگزاری همایش مشترک صنایع آهن و فولاد بین فولادی‌ها و سنگ آهنی‌ها استقبال کرد و افزود: فکر می‌کنم اگر با دوستان فولادی به نتیجه برسیم، بتوانیم چنین کار ترکیبی را انجام دهیم.

گفت‌وگو از محمدجواد به‌آبادی
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا