سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی چادرملو در اجرای مسوولیت های اجتماعی

سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی چادرملو در اجرای مسوولیت های اجتماعی

دنیای معدن - عملیات احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهرستان اردکان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شد.

محمود نوریان مدیرعامل این مجموعه افزود: مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی صنایع فولاد اردکان در زمینی به وسعت ۴۳ هکتار و با زیر بنای ۳۰ هزار متر مربع با پیش بینی سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان ساخته می شود.

وی گفت: در این مجتمع پیش بینی ساخت سالن چند منظوره ورزشی با گنجایش ۶ هزار نفر، استخر سرپوشیده با امکانات جانبی، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت یک هزار نفر، سالن های پذیرایی با گنجایش بیش از یک هزار نفر و محوطه سازی و فضاهای تفریحی شده است.

در ادامه این مراسم محمد رضا تابش، نماینده مردم اردکان نیز با اشاره به فعالیت های پرثمر مجموعه چادرملو که در اقتصاد کشور و منطقه نقش قابل توجهی دارد، اظهار کرد: امیدوارم تعهدات اجتماعی صنایع با این پروژه مهم شتاب بگیرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی شهرستان اردکان تصریح کرد: در اوایل دهه ۸۰ فقط ۵ واحد تولیدی بالای ۵۰ نفر در شهرستان وجود داشت و نرخ بیکاری نیز تا ۲۵ درصد رسیده بود؛ ولی در حال حاضر بیش از ۳۵ واحد بزرگ اقتصادی با سرمایه گذاری چشمگیر در شهرستان فعالیت می کنند و نرخ بیکاری به کمتر از ۴ درصد رسیده که نشان از برنامه ریزی و تلاش مسوولان و همراهی مردم منطقه دارد.

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با تاکید بر حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار تصریح کرد: در کنار فعالیت های صنعتی و اقتصادی، همه مسوولان باید توجه لازم را به مسائل زیست محیطی و ایجاد واحدهای کم آب خواه و دانش بنیان داشته باشند و آن را به عنوان چشم انداز شهرستان مدنظر قرار دهند.

دکتر محمد باقر نوبخت نیز با تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت های صنعتی فولاد در اردکان گفت: انتخاب منطقه موردنظر برای ساخت این مجموعه نیز هوشمندانه بوده؛ به طوری که بیشتر ساکنان شهرستان اردکان و عقدا می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا