به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد،

مهندس محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد شد

مهندس محمدجواد عسکری مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - با حکم دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهندس محمدجواد عسکری به سمت “مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد” منصوب شد.


به گزارش ماین نیوز، متن حکم بدین شرح میباشد:

جناب آقای محمدجوادعسکری باقرآبادی

آشنایی من با شما در جریان مسائل مدیریتی و اجتماعی به دست آمده است. رشد مدیریتی پلکانی، بدون پشتوانه سیاسی و با اتکاء به ارزشهای شخصی و نیز سلامت کاری و خوشنامی همراه با آشنائی به مسائل کارگران و نیز دارا بودن روحیه تعامل و جلب همکاری و همراهی کلیه عوامل موثر در پیشبرد امور، با استناد به بند “ج” قانون اصلاح ماده ۱۱۳ قانون مدیریت خدمات کشوری، بند ۶۳ و جز(۱۵) بند ۲۷ ماده واحده به ترتیب قانون بودجه سال ۹۱ و ۹۲، بنابر مصوبه جلسه هفتاد و هفتم هیات امناء مورخ ۹۶/۱۰/۹ و به موجب این ابلاغ به سمت “مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد” منصوب میشوید.

اهم اولویت های جنابعالی عبارتند از:

_ تلاش مداوم و همه جانبه به منظور تامین حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق به نحوی که بتوانیم به موقع و بدون تاخیر جبران خدمت زحمتکش ترین قشر جامعه کار و تولید کشور عمل نمائیم.

_ پیگیری مداوم برای تحقق تبصره ذیربط برنامه ششم در مورد انجام محاسبات اکچوئری و مشخص نمودن مطالبات صندوق از دولت و اقدامات لازم برای دریافت مطالبات ، به نحوی که آینده صندوق تضمین و نگرانی از پرداخت حقوق باقی نماند.

_ نظارت بر حسن اجرای وظایف صندوق و برقراری تعامل سازنده با کلیه واحدهای اقتصادی مجموعه های تحت پوشش وزارت متبوع.

_ برقراری تعامل موثر با بازنشستگان محترم مجموعه ذیربط با هدف تشریک مساعی با آنان.

_ رسیدگی به امور معیشتی و سلامت و مسایل اجتماعی _ فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران به طوری که صندوق بازنشستگی فولاد به محلی برای پیگیری مسائل مختلف این عزیزان تبدیل شود.

_ فراهم سازی تحقق بودجه سال ۹۷ مبنی بر شرایط فروش شرکتهای زیان ده و اموال و دارایی ها غیر مولد صندوق و تبدیل آنها به دارایی های درآمدزا.

_ تشکیل کمیته انتصابات و انتخاب مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکتهای وابسته با اطلاع و هماهنگی اینجانب.

_ پیگیری و اجرای مصوبات هیئت امناء در امور بنگاه ها ، مسائل اجتماعی و درمانی و بیمه ای صندوق ها.

_ برنامه ریزی لازم با هماهنگی هیئت مدیره در جهت مدیریت مناسب اموال و دارایی ها ، تبدیل آنها به دارایی های درآمدزا و اجرای سیاستهای هیئت امناء در خصوص ساماندهی بنگاه داری صندوق.

علاوه بر موارد فوق ، انتظار دارم نخست با هیئت مدیره منتخب همواره در تعامل بوده و با تمشیت، امور را به پیش ببرید. از شرکای اجتماعی “بازنشستگان نیز در برخی تصمیمات مرتبط استفاده شود”.

سپس خواهانم به طور جدی در مسائل مادی ، اقتصادی و پیشگیری از هرگونه سوء جریان مالی اهتمام کامل به خرج داده و در جهت حفظ اموال بازنشستگان همواره خدا را در نظر گرفته و با توکل به حضرت حق تلاش و کوشش کامل به عمل آورید.

علی ربیعی

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا